1402-07-21 22:44
666
0
86920
  امام‌جمعه اهل‌سنت شهر فراغی کلاله:

  رویا پردازی رژیم صهیونیستی پایان یافت

امام‌جمعه اهل‌سنت شهر فراغی کلاله، گفت: با شکست تاکتیکی رژیم کودکش صهیونیستی از گروه‌های مقاومت فلسطین، رویا پردازی این رژیم مبنی بر رویارویی با ایران قوی پایان یافت.

الحاج محمدامین آخوند صفری در گفتگو با خبرنگار گلستان ما اظهار کرد: حمله همه‌جانبه گروه‌های مقاومت فلسطینی را می‌توان از جنبه‌های مختلف مورد بررسی قرار داد که هر یک به نوبه خود پوشالی بودن قدرت رژیم مدعی صهیونیستی را نشان می‌دهد.

 وی افزود: ورود گروه‌های مقاومت به شهرک‌های صهیونیست نشین بدون هیچ تلاش و مقاومت صهیونیست‌ها، نشان می‌دهد که این رژیم کودکش تنها دم از قدرت و نفوذ اطلاعاتی می‌زد و در واقعیت در خواب غفلت است و قدرت آنها تنها به ترور و آوار کردن ساختمان‌ها بر سر مردم بی‌دفاع و سنگ به دست فلسطین ختم می‌شود.

 امام‌جمعه اهل‌سنت شهر فراغی شهرستان کلاله ادامه داد: اقدام به‌موقع و قابل‌تحسین گروه‌های مقاومت تمام محاسبات و معادلات جهانی مبنی بر قدرت نظامی، نفوذ اطلاعاتی و تاکتیکی بودن این رژیم را برهم زد و الان هیچ‌کسی نمی‌تواند شکست سنگین رژیم صهیونیستی انکار کند و بسیاری از افسران آمریکایی و حتی کارشناسان این رژیم هم بر اینکه رژیم صهیونیستی شکست سنگینی را متحمل شده است، را اذعان کردند.

 امام‌جمعه شهر فراغی تأکید کرد: شکست اطلاعاتی، تاکتیکی و عملیاتی رژیم اشغالگر صهیونیستی به فرموده مقام معظم رهبری غیر قابل ترمیم است و این رژیم حتی برای گروه‌های کوچک مقاومت فلسطینی حرفی برای گفتن ندارد و مسلماً اگر به تعبیر گذشته اشاره داشته باشیم؛ اگر مسلمانان اراده کنند؛ این رژیم با یک سطل آب از سوی هر مسلمان، از روی کره زمین حذف خواهد شد.

 آخوند صفری ادامه داد: این رژیم که مدعی رویارویی با ایران قوی است؛ امروز از زمین، هوا و دریا از سوی گروه‌های مقاومت غافلگیر شد؛ و این یک نشانه و هشدار برای آنها است که اگر جمهوری اسلامی ایران اراده کند؛ آنها حتی فرصت اینکه بفهمند از کجا و از سوی چه کسی خورده‌اند را نخواهند داشت.

 وی در پایان تأکید کرد: مسلماً اقدام گروه‌های مقاومت و استمرار آن، نیازمند حمایت جوامع مسلمان است و خوشبختانه شاهد خروش مردم جهان اعم از مسلمان و غیرمسلمان در حمایت از مردم فلسطین و انزجار از رژیم اشغالگر هستیم که باید این حمایت از همه جنبه‌های مادی و معنوی باشد.

 انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.