1400-07-16 20:27
781
0
76420
امام جمعه موقت گالیکش؛

دولت جدید، خانه تکانی را شروع کند/ نیازمند اصلاح ساختار هستیم

امام جمعه موقت گالیکش گفت: هر چه زود تر خانه تکانی را شروع کنید و بقایای کسانی را که در گذشته با رانت خواری و پرداختن به حواشی مملکت را به اینجا کشانده اند اصلاح شود و نیروهای انقلابی، کارآمد و جان بر کف مخلص و توانمندی را که به دور از هیاهوی سیاسی هستند را جایگزین کنند.

به گزارش گلستان ما؛ حجت الاسلام و المسلمین سید رسول میرزایی امام جمعه موقت گالیکش در نماز جمعه این هفته گفت: بزرگترین دستاورد زندگی انسان عاقبت بخیری است، چرا که در بحث تقوا که این همه تاکید شده عاریه و امانت است.

وی اضافه کرد: کسی که خودش را بشناسد، منجر می شود به اینکه خدای خودش را بشناسد و وقتی که خدای خودش را شناخت آن وقت است که به خدا ایمان می آورد، ایمان به خدایی که درست و دقیق آن را شناخته ایم.

سید رسول میرزایی گفت: یکی از افتخارات شیعه و مولا امیر المومنین (ع) این است که در بستر پیامبر خوابید، که مصداق معامله جان برای بدست آوردن رضای خدا بود.

امام جمعه موقت گالیکش خاطر نشان کرد: مدال آوری ورزشکاران کشورمان قلب رهبر معظم انقلاب را شاد کرد و ملت و کشور ما به جوانانی که رسالتشان علاوه بر توانمندی و توانایی در زمینه ورزشی اخلاقیات اسلامی را هم به دنیا مخابره می کنند.

حجت الاسلام میرزایی خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح و سبزپوشان سپاه اسلام و نیروهای ارتش که هوشمندانه صدای دشمن را در نطفه خفه می کنند و اجازه نمی دهند کشوری که ابر قدرت منطقه است توسط چند تا سیاستمدار بی سیاست منطقه که وجودشان را مدیون جمهوری اسلامی هستند مورد بی مهری قرار بگیرد، چرا که امنیت آنها به امنیت جمهوری اسلامی گره خورده و قطعا پشیمان خواهند شد.

خطیب جمعه گالیکش در تذکری خطاب وزرای دولت انقلابی گفت: هر چه زود تر خانه تکانی را شروع کنید و بقایای کسانی را که در گذشته با رانت خواری و پرداختن به حواشی مملکت را به اینجا کشانده اند اصلاح شود و نیروهای انقلابی، کارآمد و جان بر کف مخلص و توانمندی را که به دور از هیاهوی سیاسی هستند را جایگزین کنند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.