1402-08-30 14:54
1487
0
87540
 رئیس سازمان بسیج اساتید گلستان خبر داد:

درصدد تحقق تمدن اسلامی هستیم

 رئیس سازمان بسیج اساتید گلستان گفت: در تلاش هستیم تا با برگزاری همایش‌های جبهه علمی و فرهنگی بسیج اساتید کشور و بهره‌گیری از ایده‌های جدید، گامی در راستای تحقق تمدن اسلامی برداریم.

یحیی مقصودلو در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، گفت: همایش جبهه علمی و فرهنگی بسیج اساتید کشور با حضور ۳۰ هزار نفر از اساتید سطح کشور در ۳۰ کانون مراکز آموزشی برگزار شد که در استان گلستان یک هزار و ۴۰ استاد بسیجی در این جلسه حضور دارند.

 رئیس سازمان بسیج اساتید گلستان ادامه داد: امروز به‌صورت مجازی با مرکزیت دانشگاه تربیت‌مدرس تهران این همایش با سخنرانی رئیس قوه قضائیه، رئیس سازمان بسیج کشور، وزیر علوم، دبیر شورای انقلاب‌فرهنگی برگزار شد.

وی هدف از برگزاری همایش را کمک به ارتقا آموزش عالی کشور و نظام کارآمدی و حکمرانی کشور عنوان کرد و اظهار داشت: جبهه علمی و فرهنگی در ۴ حوزه برنامه‌های خود را بازخوانی، تجدیدنظر و برنامه‌ریزی مجدد می‌کند و در نهایت زمینه‌هایی که نیاز به فعالیت است را تدوین خواهد کرد.

مقصودلو ادامه داد: این همایش در چهار حوزه جبهه علمی، فرهنگی، سیاسی و آموزش برگزار شد تا در حوزه‌های مختلف هماهنگی‌های لازم در راستای عملیاتی‌شدن اهداف اعمال شود.

رئیس سازمان بسیج اساتید گلستان تأکید کرد: این نشست باعث هم‌افزایی جامعه اساتید می‌شود تا به‌واسطه آن آنها بتوانند در پیشبرد اهداف کلان کشور نقشی مؤثر ایفا کنند.

وی تصریح کرد: در تلاش هستیم تا به‌واسطه این همایش‌ها و ایده‌های جدید، گامی در راستای تحقق تمدن اسلامی برداریم.

 مقصودلو متذکر شد: در ادامه این سخنرانی‌ها هر کانون بسیج اساتید دانشگاه‌ها فعالیت‌های خود را در جبهه انقلاب اسلامی بازخوانی، برنامه‌ریزی و برای ارتقا به کارآمدی کشور ارائه کردند.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.