1403-01-07 18:47
260
0
89306
توحش رژیم کودک‌کش به مرز جنون رسید؛

خشم و انزجار گرگانی‌ها از جنایات بی‌شرمانه اسرائیل

تجمع مردم باغیرت و همیشه در صحنه شهرستان دارالمومنین گرگان در پی هتک حرمت به نوامیس مسلمانان در بیمارستان شفا غزه ظهر امروز در آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما / سمیرا رجبی، مردم غیرتمند و شهیدپرور شهرستان گرگان ظهر امروز با دهانی روزه، خودشان را به امامزاده عبدالله «ع» شهرستان گرگان رساندند تا با برگزاری تجمع خودجوش، انزجار خود را از جنایات رژیم جعلی و کودک‌کش اسرائیل اعلام کنند و برخورد قاطعانه مجامع بین المللی با جنایات این رژیم را فریاد زدند.

اینکه بارها و بارها هتک حرمت به مردم مظلوم غزه و فلسطین توسط رژیم منفور اسرائیل را نظاره می‌کنیم و از کشورهای مسلمان هم صدایی بلند نمی‌شود جای بسی تاسف و شرمساری است.

اینبار شاهد جنایات هولناکتر و وحشیانه‌تری از سوی این رژیم غاصب علیه زنان و دختران مظلوم غزه در بیمارستان شفا بودیم که آب سردی بر روی غیرت سردمداران کشورهای عربی است چراکه این جنایات بی‌شرمانه بیخ گوش کشورهای عرب تا بن دندان مسلح اتفاق افتاد و رگ غیرت کسی باد نکرد و همچنان سکوت اختیار کردند.

اکنون شاهد کلکسیون جنایت‌های صهیونیست‌ها در غزه هستیم اتفاقاتی که هر روز در قاب دوربین‌های غزه جلوی چشم جهانیان رخ می‌دهد از کودک‌کشی گرفته تا تخریب و تجاوز و هتک حرمت به مردم غزه و فلسطین، نباید مجامع بین المللی نسبت به این حجم از جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی بی‌تفاوت باشند.

در بین تجمع کنندگان گرگانی که برای حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین آمده بودند رفتم و واکنش آنها را از اتفاق هولناک و بی‌شرمانه صهیونیست‌ها در بیمارستان شفای غزه سوال کردم.

محمدی با بیان اینکه جنایات اسرائیل علیه مردم غزه دل هر انسان آزاده‌ای را به درد می‌آورد، گفت: وقتی از رسانه‌ها و فضای مجازی این خبر هولناک و تاسف‌بار را دیدم حقیقتا بسیار ناراحت شدم جنایاتی که اسرائیل علیه زنان و دختران غزه در بیمارستان شفا انجام داد واقعا غیرقابل بخشش است و این جنایت را به شدت محکوم می‌کنیم.

این بانوی گرگانی ادامه داد: همه وظیفه داریم از ملت مظلوم غزه و فلسطین دفاع کنیم امروز سکوت و بی‌تفاوتی در مقابل این جنایات دور از انسانیت است.

ابراهیمی در حالی که مشتان خود را گره کرده بود و با خشم فریاد می‌زند اسرائیل نابودشدنی است، افزود: ما مردم ایران تا نابودی کامل اسرائیل غاصب پشت مردم مظلوم غزه و فلسطین ایستادیم و ان شاءالله در روز قدس شاهد پیروزی ملت مظلوم فلسطین باشیم.

این بانوی گرگانی ادامه داد: عملیات طوفان الاقصی هیمنه اسرائیل را درهم شکست و این دست‌وپا زدن‌های اسرائیل برای پنهان کردن شکست مفتضحانه شان است که هرگز با این جنایت‌ها، ترمیم نخواهد شد.

این بانوی گلستانی افزود: نفرین بر حاکمان غربی و همه کسانی که مدعی حقوق بشر هستند اما امروز که باید فریاد حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه را سر دهند مهر سکوت و خاموشی بر دهانشان زدند و بی‌تفاوت فقط نظاره‌گر هستند.

به گزارش گلستان ما، جنایت شنیع و بی‌شرمانه رژیم جعلی و گرگ صفت اسرائیل در حمله به زنان و دختران غزه در بیمارستان شفا در سحرگاه ماه مبارک رمضان جنایتی بزرگ و غصه‌ای جانکاه است که تا ابد در دل تاریخ ماندگار خواهد شد.

 مردم همیشه در صحنه و شهیدپرور گلستان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در راهپیمایی روز قدس حضور گسترده و چشمگیری خواهند داشت و پیام مهم و روشنی در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و غزه را به جهانیان مخابره خواهند کرد.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.