1400-03-21 18:33
791
0
74954
امام جمعه گرگان :

حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای مهمترین قدرت دربرابر دشمن است

آیت الله نورمفیدی گفت: مهمترین قدرت و اسلحه کشور ایران را حضور گسترده مردم در عرصه های مختلف جامعه است و همه آنهایی که به کشور و ملت خود علاقمند هستند در روز جمعه برای بیمه شدن نظام و انقلاب پای صندوق های رای حضور پیدا کنند.

به گزارش گلستان ما؛ آیت الله سید کاظم نورمفیدی در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه گرگان اظهار کرد: مهمترین قدرت و اسلحه کشور ایران را حضور گسترده مردم در عرصه های مختلف جامعه است و همه آنهایی که به کشور و ملت خود علاقمند هستند در روز جمعه برای بیمه شدن نظام و انقلاب پای صندوق های رای حضور پیدا کنند.

وی افزود: حضور مردم در انتخابات ۲۸ خرداد انقلاب را از توطئه‌های دشمنان محفوظ نگه می‌دارد لذا  برای مقابله با استكبار، استعمار، استبداد و ظلم جهانی همه باید بجنگیم و این مسئله شیعه و سنی ندارد و در واقع این مهم یك مسئولیت اسلامی است.

امام جمعه گرگان تصریح کرد:  با این نگاه و انگیزه همه باید در انتخابات هفته آینده شركت كنند و نامزد ها باید به توسعه كشور، كشاورزی، صنعت، اشتغال و به خصوص دیدگاه های امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب توجه وافر و جدی داشته باشند.

نورمفیدی با بیان اینکه مشکلات فراوانی در کشور وجود دارد اما باید برای رفع نقشه معاندان نظام صحنه را خالی نکرد، تاکید کرد: علاوه بر مشکلات معیشتی در سایر حوزه ها هم مانند فساد اداری و اقتصادی دغدغه هایی برای مردم وجود دارد اما این مشکلات سبب نمی شود که پای صندوق های رای حاضر نشویم بلکه می توانیم با انتخاب فرد اصلح در تعیین سرنوشت کشور سهیم شویم و همه مردم از هر قشر و گروهی پای صندوق های رای حاضر شوند.

وی خاطرنشان کرد: مردم باید بررسی های لازم را انجام داده و انتخاب آگاهانه داشته باشند و امیدواریم هر کس که مصلحت بیشتری برای نظام به همراه دارد برگزیده شود.

نماینده ولی فقیه دراستان بیان کرد: همه ساله در دوره‌ای که کشور نیاز به حضور و مشارکت حداکثری در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی دارد دشمنان با ترفندها و دسیسه های مختلف، تصمیم به بی انگیزه کردن مردم دارند.

وی گفت: دشمنان می خواهند با بزرگنمایی و القای برخی از مشکلات غیرواقعی موجب دلسردی در جامعه شوند اما مردم ما آگاه هستند و با حضور خود نقشه های آنها را خنثی می کنند.

نورمفیدی اذعان کرد: مردم با نظام مشکلی ندارند مگر می شود مردم با نظامی که برای آن زحمت کشیده شد، مشکلی داشته باشند،مردم با حضور خود در انتخابات برایانتخاب فردی که بتواند مشکلات آنها را حل کند رای خواهند داد.

نورمفیدی ادامه داد: شرکت در انتخابات بعد جهانی دارد و در شرایطی که دشمنان تلاش می کنند نشان دهند مردم از نظام خسته شدند، حضور در انتخابات یک وظیفه است.

امام جمعه گرگان در خاتمه با گرامیداشت دهه کرامت، گفت: باید ویژگی‌های حضرت معصومه (س) به عنوان الگویی برای بانوان جامعه ما قرار گیرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.