1401-08-24 06:41
658
0
82279
در جلسه ستاد گرامیداشت هفته بسیج مطرح شد:

جنگ امروز دشمن جنگ اندیشه و فکر است/ تحویل ۴۹ واحد مسکن به محرومین کلاله

فرماندار کلاله گفت: دشمن وقتی متوجه این شد که در برابر جوانان ما از لحاظ نظامی نمی تواند مقابله کند؛ غلبه بر فكر و انديشه جوانان و شبیخون فرهنگی را در دستور كار خود قرار داده است.

به گزارش گلستان ما؛ فرهاد شیبک در جلسه ستاد گرامیداشت هفته بسیج گفت:دشمن وقتی متوجه این شد که در برابر جوانان ما از لحاظ نظامی نمی تواند مقابله کند؛ غلبه بر فكر و انديشه  جوانان و شبیخون فرهنگی را در دستور كار خود قرار داده است.

وی بیان کرد: هفته بسیج بهترین فرصت جهت جهاد تبیین و تشریح ابعاد تفکر و اندیشه بسیجی است، که اگر این تفکر در کشور نهادینه شود، نقش بسزایی در خنثی سازی نقشه های بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد.

وی همچنین گفت: بسیج در تاریخ انقلاب اسلامی همیشه حماسه ساز بوده و امروز نیز در تمامی عرصه های فرهنگی، اجتماعی، محرومیت زدایی و..با هدف سربلندی ایران حرکت می‌کند.

تحویل ۴۹ مسکن به محرومین

سرهنگ احمد کوهستانی، فرمانده سپاه کلاله هم در این جلسه، گفت:بسیج یکی از دستاوردهای ماندگار و اثر بخش انقلاب اسلامی نه تنها در منطقه بلکه در عرصه جهانی محسوب می شود‌. 

سرهنگ کوهستان تصریح کرد:بسیج سازندگی شهرستان طی شش ماهه امسال در حوزه محرومیت زدایی،۱۴ واحد مسکن محرومین را با همکاری کمیته امداد و بنیاد مسکن احداث و ۳۵ واحد مسکونی را مرمت و بهسازی و تحویل خانواده های محروم داده است.

انتهای پیام/
 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.