1400-03-23 18:35
654
0
74976

تذکرات لازم به نامزدهای انتخابات داده شود که در زمان تبلیغات؛ از تجمعات پرهیز کرده و دستورالعمل های بهداشتی و قوانین و مقررات انتخابات را رعایت کنند.

فرماندار کلاله گفت: تذکرات لازم به نامزدهای انتخابات داده شود که در زمان تبلیغات؛ از تجمعات پرهیز کرده و دستورالعمل های بهداشتی و قوانین و مقررات انتخابات را رعایت کنند.

به گزارش گلستان ما؛ محمد ابراهیمی در جلسه ستاد انتخابات شهرستان با بیان این مطلب گفت: تذکرات لازم به نامزدهای انتخابات داده شود که در زمان تبلیغات؛ از تجمعات پرهیز کرده و  دستورالعمل های بهداشتی و قوانین و مقررات انتخابات را رعایت کنند.

ابراهیمی تودرواری بیان کرد: با توجه به افزایش نیروهای جدید و جوان در شعبات اخذ رای؛ کلاس های آموزش جهت افزایش مهارت افراد برگزار گردد.

وی در ادامه تاکید داشت:کمیته فناوری بازدید میدانی از شعب اخذ رای شهر و روستایی داشته باشند و وضعیت عمومی، آنتن دهی و تجهیزات مورد نیاز شعب را مورد بررسی قرار دهند.

فرماندار کلاله همچنین گفت:همه دست اندرکاران انتخابات شهرستان بایستی تلاش کنند تا انتخابات ۲۸ خرادد بدون حاشیه و در کمال سلامت و قانونمندی برگزار شود.

رئیس ستاد امور اجرایی انتخابات شهرستان در ادامه  همه اقشار جامعه را به حضور حداکثری پای صندوقهای اخذ رای و دقت در انتخاب اصلح دعوت کرد.

انتهای پیام/
 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.