1401-09-05 10:06
463
0
82400
فرمانده سپاه نینوا گلستان:

بصیرت و درایت رهبر انقلاب باعث شکست توطئه دشمن شد

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: بصیرت و درایت رهبر انقلاب باعث شکست توطئه دشمن شد

به گزارش گلستان ما؛ سردار علی ملک شاهکوهی صبح امروز در همایش اقتدار بسیج در استان گلستان اظهار کرد: بسیج یکی از معجزات امام(ره) بود و بسیج در میادین مختلف نفش آفرینی کرد و اگر بسیج نبود در راهبردهای انقلاب دچار مشکل می‌شدیم.

فرمانده سپاه نینوا گلستان ادامه داد: امروز مصادف با روز ۵ آذر و سالرو قیام مردم گرگان است که بیش از ۱۴ نفر در این روز به شهادت رسیدند و بیش از ۱۵۰ نفر در راه دفاع از انقلاب اسلامی جانباز و مجروح شدند.

ملک شاهکوهی بیان کرد: اگر همراهی مردم نبود شاید در روزهای اخیر در گلستان دچار مشکل می‌شدیم و ابعاد و پشت پرده‌های حوادث اخیر باید برای مردم تشریح شود.

وی افزود: حوادث گوناگونی در سطح استان داشتیم و فتنه‌های گوناگونی رخ داد و این فتنه پیچیده‌ترین طراحی دشمن بود که دشمن در آن موفق نشد.

این مقام مسئول به جنگ ترکیبی دشمن اشاره کرد و افزود: دشمن در چند جبهه مردم را درگیر خود کرده بود تا مسئولان از برنامه‌های خود عقب بمانند.

ملک شاهکوهی بیان کرد: با بصیرت مقام معظم رهبری این توطئه دشمن نتیجه بخش نبود و پس از آن دشمن با استفاده از ظرفیت کومله و تکفیری‌ها و منافقان تلاش کردند که این انقلاب آسیب بزنند که نتیجه بخش نبود.

وی گفت: در استان گلستان انسجام و وحدت باعث شد که دشمن نتواند دستاوردی داشته باشد و همراهی علمای اهل سنت و تشیع باعث شد که ما از این پیچ تاریخی عبور کنیم.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.