1402-08-29 15:12
527
0
87530
فرمانده سپاه آق‌قلا:

بسیج همواره در خط‌‌‌ مقدم مقابله با تهدیدات و آسیب‌ها است

 فرمانده سپاه آق‌قلا گفت: بسیج، در جامعه امروز، نقش مهمی در حفظ و ارتقاء ارزش‌های اسلامی، دفاع از کشور و خدمت به مردم ایفا می‌کند. بسیج، به‌عنوان یک نیروی مردمی و انقلابی، همواره در خط مقدم مقابله با تهدیدات و آسیب‌های اجتماعی است.

به گزارش خبرنگار«پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما»، نظر شما را به گفتگوی تفصیلی گلستان ما با یعقوب مصطفی‌لو فرمانده سپاه آق‌قلا که به مناسبت هفته بسیج انجام شد؛ جلب می‌کنیم.

گلستان ما: جناب مصطفی‌لو، با سلام و عرض خسته نباشید. به مناسبت هفته بسیج، لطفاً در خصوص اهمیت این هفته و نقش بسیج در جامعه توضیح دهید.

فرمانده سپاه آق‌قلا: با سلام و احترام. هفته بسیج، یادآور رشادت‌ها و ایثارگری‌های بسیجیان غیور ایران اسلامی است و بسیج، یک نیروی مردمی و انقلابی است که همواره در راه دفاع از اسلام و کشور، آماده جانفشانی است. بسیج، مدرسه عشق و ایثار است که جوانان را برای دفاع از ارزش‌های اسلامی تربیت می‌کند.

 

گلستان ما: در حال حاضر بسیجیان شهرستان آق‌قلا مشغول چه فعالیتهایی هستند؟

یعقوب مصطفی‌لو: در حال حاضر، بیش از هزاران بسیجی در شهرستان آق‌قلا مشغول به فعالیت هستند. این بسیجیان، در قالب بسیج دانش‌آموزی، بسیج دانشجویی، بسیج کارگری، بسیج کارمندی، بسیج اصناف و بازاریان، بسیج کشاورزی و بسیج عشایری، در عرصه‌های مختلف فعالیت می‌کنند.

 

گلستان ما: جناب مصطفی‌لو، با سلام و عرض خسته نباشید. به مناسبت هفته بسیج، لطفاً در خصوص اهمیت این هفته و نقش بسیج در جامعه توضیح دهید.

فرمانده سپاه آق‌قلا: با سلام و احترام. هفته بسیج، یادآور رشادت‌ها و ایثارگری‌های بسیجیان غیور ایران اسلامی است. بسیجیان، با عشق و علاقه به اسلام و انقلاب، در عرصه‌های مختلف دفاع مقدس، سازندگی و محرومیت‌زدایی، نقش مهمی ایفا کرده‌اند.

بسیج، نیرویی مردمی و انقلابی است که همواره در راه دفاع از اسلام و کشور، آماده جانفشانی است. بسیج، مدرسه عشق و ایثار است که جوانان را برای دفاع از ارزش‌های اسلامی تربیت می‌کند.

در هفته بسیج، فرصتی است تا با یادآوری خدمات و فداکاری‌های بسیجیان، از آنها تقدیر و تشکر کنیم. همچنین، می‌توانیم با حضور در برنامه‌های مختلف بسیج، روحیه ایثار و شهادت را در خود تقویت کنیم.

 

گلستان ما: به نظر شما، نقش بسیج در جامعه امروز چیست؟

مصطفی‌لو: بسیج، در جامعه امروز، نقش مهمی در حفظ و ارتقای ارزش‌های اسلامی، دفاع از کشور و خدمت به مردم ایفا می‌کند. بسیج، به عنوان یک نیروی مردمی و انقلابی، همواره در خط مقدم مقابله با تهدیدات و آسیب‌های اجتماعی است.

بسیج، با حضور فعال در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی، نقش مهمی در پیشبرد اهداف نظام اسلامی دارد.

 

گلستان ما: در هفته بسیج، چه برنامه‌هایی برای بسیجیان شهرستان آق‌قلا در نظر گرفته شده است؟

فرمانده سپاه آق‌قلا: در هفته بسیج، برنامه‌های متنوعی برای بسیجیان شهرستان آق‌قلا در نظر گرفته شده است. از جمله این برنامه‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

* برگزاری یادواره شهدا

* دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران

* برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی

* برگزاری اردوهای جهادی و سازندگی

* برگزاری دوره‌های آموزشی و تربیتی

امیدواریم که این برنامه‌ها، فرصت مناسبی برای تقویت روحیه ایثار و شهادت و ارتقای سطح آگاهی و بصیرت بسیجیان عزیز باشد.

 

گلستان ما: به عنوان سوال تکمیلی، اگر بخواهید به بسیجیان عزیز توصیه‌ای داشته باشید، چه می‌گویید؟

مصطفی‌لو: بار دیگر از زحمات و تلاش‌های بسیجیان عزیز شهرستان آق‌قلا تقدیر و تشکر می‌کنم. آنها، سرمایه‌های ارزشمندی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.امیدوارم که بسیجیان عزیز، همواره با حفظ روحیه ایثار و شهادت، در راه اعتلای اسلام و کشور عزیزمان ایران اسلامی، مجاهده کنند.

به بسیجیان عزیز توصیه می‌کنم که همواره با حفظ روحیه ایثار و شهادت، در راه دفاع از اسلام و کشور، مجاهده کنند. همچنین، می‌خواهم که بسیجیان عزیز، همواره با مطالعه و تحقیق، سطح آگاهی و بصیرت خود را ارتقا دهند.

 

گلستان ما: ممنون از وقتی که در اختیار ما قرار دادید.

فرمانده سپاه آق‌قلا: خواهش می‌کنم.

انتهای خبر/

 

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.