1401-08-25 12:35
439
0
82295
فرمانده سپاه نینوا گلستان:

برگزاری بیش از ۲ هزار برنامه به مناسبت هفته بسیج در گلستان

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: در هفته بسیج دو هزار و ۸۸۹ برنامه در سطح سپاه استان و پایگاه های مفاومت برادر و خواهر و اقشاری برگزار می شود.

به گزارش گلستان ما؛ سردار علی ملک‌شاهکوهی عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان اظهار کرد: به مناسبت هفته بسیج برنامه‌های متنوعی را در سطح استان پیگیری می‌کنیم.

فرمانده سپاه نینوا گلستان ادامه داد: در نخستین روز از هفته بسیج، زنگ بسیج در مدارس منتخب استان گلستان طنین انداز می‌شود و همچنین رزمایش جهاد فاطمی دو و طلایه‌داران  اقتصاد مقاومتی، جشنواره اقتصاد مقاومتی، مردمی و فرصت شغلی، رزمایش خدمات مومنانه و توزیع ۲۰ هزار بسته معیشتی با حضور سردار حزنی را خواهیم داشت.

ملک شاهکوهی بیان کرد: رویداد ملی بسیج خدمتگذار ملت، افتتاحیه طرح پیشرفت مدرسه، راه اندازی طرح محیا در ۵۲ پایگاه تخصصی عفاف و حجاب، کلنگ‌زنی درمانگاه اق‌قلا و ویژه برنامه تلوزیونی فرزندان آفتاب از برنامه هایی است که در ۳۰ آبان با محوریت مسجد محوری و جامعه اسلامی برگزار می شود.

وی گفت: در یکم آذر و سومین روز از هفته بسیج، کاروان رسانه و بازدید از پروژه‌های اقتصاد مقاومتی استان را خواهیم داشت و همچنین در این روز  افتتاح مرکز مشاوره خانواده، نشست جبهه علمی و فرهنگی اساتید و افتتاح مرکز کارآفرینی را در نظر داریم.

این مقام مسئول تاکید کرد: همایش نغمه سرایان اهل سنت، دیدار بسیجیان با رهبر انقلاب، برپایی بیمارستان صحرایی و محفل انس با قرآن از دیگر برنامه هایی است که در سطح استان پیگیری می‌شود.

ملک‌شاهکوهی تاکید کرد: همایش پیاده روی خانوادگی بسیجیان، افتتاح طرح حقوق‌یاران و هر حوزه مقاومت یک حقوقدان، برگزاری یادواره شهدای قوه قضائیه و شهدای حقوق دان، رزمایش سرکشی از یک هزار و ۲۰۰ خانواده شهید بسیجی، عطرافشانی گلزار شهدا و یادواره شهدای مدفون در امامزادگان و بقاع متبرکه از دیگر برنامه هایی است که در سوم آذر و پنجمین روز از هفته بسیج برگزار می‌شود.

وی گفت: حضور در خطبه های نماز جمعه و سخنرانی به مناسبت هفته بسیج در میادین نماز جمعه، آزادسازی ۳۰ زندانی و اجتماع اقتدار بسیجیان از دیگر برنامه‌هایی است که در سطح استان پیگیری می‌شود.

ملک شاهکوهی تاکید کرد: در هفته بسیج دو هزار و ۸۸۹برنامه  در سطح سپاه استان و  پایگاه مفاومت برادر و خواهر و اقشاری برگزار می شود.

وی گفت: این برنامه‌ها در قالب ۷۲ عنوان و ۹ سرفصل قرار دارد که ۳۴ برنامه آن شاخص است و عمده فعالیت‌های ما تربیتی و فرهنگی  هنری و اقتصاد مقاومتی، عملیاتی و دفاعی و بهداشت و درمان، محرومیت زدایی و خدمات رسانی است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.