1400-03-20 11:53
572
0
74938
رئیس شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی گلستان:

برخی کاندیداها در مناظره ها فقط خواننده بودند/۸ سال فقط شعار شنیدیم

حجت الاسلام جمشیدی گفت:نوشته ها از بیرون می آید و در خانه های دیگر تنظیم می شود و برخی از افراد فقط خواننده آن ها هستند.

به گزارش گلستان ما؛حجت الاسلام قربانعلی جمشیدی در نشست خبری مسوولان ستاد شورای وحدت آیت الله رییسی اظهار کرد: در مناظره دوم برخی حرف های زدند که حرف های بیگانگان بود و حرف های در شأن مومن انقلابی نبود.

وی افزود: کسانی که می خواهند کاندیدا شوند بهتر این است که امتحان قانون اساسی دهند و حتی بر اعداد مسلط نیستند و نمی دانند که علم گسترده است که مطرح کردن برخی موارد نشان دهنده دیکته شدن بر آن ها است.

حجت الاسلام جمشیدی خاطرنشان کرد: ۴۲سال است که شعار شنیده ایم و در این هشت سال که اوج شعارها را شنیدیم، در کل مسوولیت های آن ها یک خانم بکار نگرفته اند اما مدعی حقوق زنان هستند.

رییس شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی گلستان اذعان کرد: الان بنده ای که سی سال کار کرده ام نسبت به امثال بنده تبعیضی نشده است؟ رفع تبعیض جزو وظایف رییس جمهور است که باید برنامه درستی داشته باشد.

وی ادامه داد: نوشته ها از بیرون می آید و در خانه های دیگر تنظیم می شود و برخی از افراد فقط خواننده آن ها هستند.

حجت الاسلام جمشیدی ابراز کرد: من معتقد هستم بچه های کلاس اول من می توانند با این ها مناظره کنند اما برخی خارج از موارد قانون اساسی حرف می زنند.

رییس شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی گلستان یادآور شد: الان کسانی در تهران نشستند در کرونا حاضر نشدند بین مردم قرار بگیرند اما دم از مشکلات مردم می زنند.

وی متذکر شد: رییس جمهور وظیفه ایجاد عدالت اجتماعی دارد تا فقر و بیکاری را از جامعه بزداید و عدالت اجتماعی را در تمام معنا اجرا نماید.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.