1402-12-01 09:17
464
0
88863
رئیس ستاد انتخابات شریان استان گلستان:

11 اسفند نوبت تحقق مجلس قوی است

رئیس ستاد انتخابات شریان استان گلستان گفت: ۱۱ اسفند برای تحقق مجلس قوی است و همه آحاد جامعه با این نگاه می‌توانند یک تحول عظیمی را رقم بزنند.

سید روح‌الله حسینی با حضور در ویژه‌برنامه «صبح انتخاب» در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» گفت: انقلاب اسلامی یک ایده اساسی مطرح شد و آن نیز تحول در نظام سیاسی و اجتماعی ایران بود.

رئیس ستاد انتخابات شریان استان گلستان ادامه داد: برای رسیدن به این آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی حضور و مشارکت مردم را شاهد بودیم و یکی از بسترهای مهم مشارکت انتخابات است، این ایده تحولی در بستر ایران قوی و تشکیل سازوکار به‌منظور قوای قوی صورت می‌گیرد.

حسینی بیان کرد: انتخابات ۱۱ اسفند برای تحقق مجلس قوی است و همه آحاد جامعه با این نگاه می‌توانند یک تحول عظیم را رقم بزنند.

وی ابراز داشت: مشارکت مردم این بستر را به وجود می‌آورد و در قبال و حضور و تحول مردمی و حضور جهادی را برای رسیدن به قله‌ها به وجود می‌آورد.

رئیس ستاد انتخابات شریان استان گلستان تأکید کرد: تمامی ما ۱۱ اسفندی را در پیشرو داریم که دو انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی است که مهم‌ترین تصمیمات کشور در آن صورت می‌گیرد و دعوت می‌کنم از همه اقشار و دانشجویان و جوانان برای حضور و مشارکت در این انتخابات نقش‌آفرین باشند و وارد میدان شوند.

حسینی بیان کرد: این بار نوبت ما است که با مشارکت خود مشت محکمی به دهان دشمن بکوبیم.

گفتنی است؛ ویژه‌برنامه صبح انتخاب هر روز صبح در پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما منتشر می‌شود در این برنامه از کارشناسان سیاسی برای مشارکت و حضور حداکثری در انتخاب گفتگو می‌شود.

این وبژه‌برنامه با هدف ترغیب مردم به حضور پرشور در انتخابات و آگاهی بیشتر مردم نسبت به برنامه‌های کاندیداها ضبط و پخش می‌شود.


۱۱ اسفند انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری برگزار می‌شود و در استان گلستان با آرای مردم دو داوطلب خبرگان رهبری و هفت داوطلب مجلس شورای اسلامی به کرسی خبرگان رهبری و بهارستان خواهند رسید.

 

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.