1399-07-05 10:46
1536
0
70575
فرماندار مراوه تپه:

زلزله ۵.۲ ریشتری در گلستان خسارات جدی دربر نداشت

فرماندار مراوه تپه گفت: زلزله ۵.۲ ریشتری صبح امروز که در ۲۱ کیلومتری شهرستان مراوه تپه اتفاق افتاد، خسارات جدی دربر نداشت.

به گزارش گلستان ما، امانگلدی ضمیر در گفتگو با خبرنگار ما گفت: زلزله ۵.۲ ریشتری بامداد امروز مه در ۲۱ کیلومتری شهرستان مراوه تپه اتفاق افتاد، خسارات جدی دربر نداشت.

وی افزود:خوشبختانه این زلزله در شهرستان مراوه تپه تلفات جانی نیز نداشت و امکان دارد باعث ترک خوردن دیواره برخی منازل و جابجایی و آسیب به وسایل منزل شده باشد.

دهیاران در حال ثبت میزان خسارات هستند

قربانی بخشدار گلیداغ میزان شدت زمین لرزه را در این بخش کمتر اعلام کرد و گفت: با همه دهیاران تماس گرفتیم و در حال ثبت گزارشات مبنی بر میزان خسارات هستیم.

وی افزود: به دهیاران تاکید کردیم که راهنمایی های لازم را به مردم برای بیمه منازل خود داشته باشند، مبلغ بیمه منازل بسیار کم است و مردم می توانند به بخشداری مراجعه کنند تا ما نیز بهترین بیمه ها را به آنها معرفی کنیم .

حق شناس بخشدار مراوه تپه نیز گفت: در مراوه تپه هنوز خسارات احتمالی گزارش نشده ولی همه دهیاران در حال ارسال گزارشات خود هستند.

بخشدار مرکزی مراوه تپه شدت زمین لرزه را در خود شهر مراوه تپه بسیار قابل ملموس گزارش کرد و گفت: این زمین لرزه بزرگترین هشدار برای مردم بود که با مبلغ کم اقدام به بیمه منازل خود در برابر حوادث کنند.

لازم به ذکر است؛ در سال 9 و 16 دقیقه صبح امروز زمین لرزه شدیدی در منطقه مراوه تپه به وقوع پیوست که در بسیاری از مناطق روستایی و شهری احساس شده بود.

پس از این زمین لرزه 5 پس لرزه بالای 2.5 ریشتری در این منطقه ثبت شده که گزارش اولیه آن ها را در ذیل ملاحظه می کنید...

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.