1398-11-08 12:39
1661
0
67317
معاون فرهنگی و امور اجتماعی مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور:

30 کاروان قرآنی در ایام دهه مبارک فجر در سراسر استان برنامه اجرا می کنند

معاون فرهنگی و امور اجتماعی مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور گفت: در ایام الله دهه مبارک فجر 30 کاروان قرآنی در سراسر استان به اجرای برنامه می پردازد

به گزارش گلستان ما، جلسه برنامه ریزی استقبال از کاروان عطر قرآن در فجر انقلاب ویژه بانوان غرب گلستان در ایام الله دهه مبارک فجر، در فرمانداری بندرترکمن برگزار شد.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور در این نشست گفت: مراسمات دهه‏ ى مبارک فجر بايد نشانگر شكوه و عظمت حقيقى انقلاب اسلامی باشد.

یاسر مقسم با بیان اینکه انقلاب اسلامی، انقلابی مردمی بود، افزود: بانوان نقش بسیار تاثیرگذاری در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند و در حقیقت سربازان خط مقدم انقلاب ، زنان شجاع و ایثارگر بودند.

وی با اشاره به اینکه عزت امروز اسلام و مسلمين ثمره خون شهداست، تصریح کرد: نقش والای همسران و مادران شهدا در پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس انکار ناپذیر است و ما امروز موفقیت، عظمت و اقتدار نظام و انقلاب را مرهون خون شهدا هستیم.

معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز بزرگ اسلامی با بیان اینکه در ایام الله دهه مبارک فجر 30 کاروان قرآنی در سراسر استان به اجرای برنامه می پردازد، افزود: بانوان غرب استان گلستان نیز در ایام الله دهه مبارک فجر، میزبان کاروان عطر قرآن در فجر انقلاب خواهند بود.

مقسم در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به اینکه عظمت ما به خاطر شهادت جوانان و فرزندان ملت بزرگ ایران است، اظهار داشت: ياد شهدا بايد هميشه در فضاى جامعه زنده باشد و در این راستا مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور در تمامی کاروان های عطر قرآن در فجر انقلاب ، از شهدا و خانواده های مکرم آنان بطور ویژه تجلیل خواهد نمود.

معاون فرمانداری بندر ترکمن در این نشست ضمن تبریک ایام الله دهه فجر گفت: انقلاب اسلامی ایران یکی از مهم ترین رخداد های عظیم بود که باعث بهت و حیرت جهانیان شد و باعث گردید ملت ایران از دست استعمارگران داخلی و خارجی رهایی یابند.

شیرنگی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران معادلات جهانی را بهم ریخت و تحت الشعاع خود قرار داد افزود: انقلاب اسلامی ایران باعث شد که حکومتی اسلامی مبتنی بر آموزه های دینی و قرآنی روی کار بیاید.

وی همچنین از آمادگی کامل ادارات و ستاد دهه فجر شهرستان در برگزاری این همایش خبر داد.

در ادامه نیز پیرامون هرچه باشکوه تر همایش بزرگ بانوان قرآنی غرب استان در بندر ترکمن بحث و تبادل نظر شد.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.