1401-04-08 14:57
551
0
80627
معاون پیشگیری و کاهش تقاضای ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز:

وجود 40 برند محرز قاچاق در دخانیات کشور/ لوازم آرایشی تقلبی و قاچاق دست مردم می‌رسد

معاون پیشگیری و کاهش تقاضای ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: 40 برند محرز قاچاق در دخانیات داریم و برای مردم ما باید مشخص شود که این 40 برند به صورت قانونی وارد کشور نشده است.

به گزارش گلستان ما؛ عبدالله هندیانی عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان اظهار کرد: استان گلستان ظرفیتی زیادی دارد و می‌توانیم بستر ساز آن باشیم که از این ظرفیت بیشترین بهره‌برداری را داشته باشیم.
معاون پیشگیری و کاهش تقاضای ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز ادامه داد: در حوزه ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز رویکرد پیشگیرانه در پیش داریم، همیشه پیشگیری از درمان هزینه کمتری دارد و اگر بتوانیم زیرساخت‌های خود را در کشور ارتقاء ببخشیم می‌توانیم کار شایسته‌ای را انجام دهیم.
هندیانی بیان کرد: سامانه جامع تجارت براساس مصوبه مجلس در دستور کار قرار دارد و مقام معظم رهبری نیز در حوزه قاچاق تأکید فراوانی داشتند، زنجیره‌ای از تجارت تا تولید در حوزه فعالیت مبارزه با قاچاق کالا و ارز باید مد نظر قرار بگیرد، این سامانه که در حال حاضر در دست‌برداری است باعث کاهش معضلات ما خواهد شد.
وی بیان کرد: بحث لوازم یدکی با جان انسان‌ها بستگی دارد و پیدا کردن حتی یک لنت خودرو استاندارد و با کیفیت برای مصرف‌کننده مشکل است و هیچ یک از ما نمی‌دانیم که آن چیزی که فروشنده به ما می‌گوید واقعی است یا غیرواقعی.
این مقام مسئول افزود: ۴۰ برند محرز قاچاق در دخانیات داریم و برای مردم ما باید مشخص شود که این ۴۰ برند به صورت قانونی وارد کشور نشده است.
هندیانی بیان کرد: در حوزه سوم پوشاک اسم‌ها و برند‌ها مختلفی می‌بینیم که هیچ کدام نشانه اصالت ندارد و این مسأله در دستور کار ما قرار دارد، مردم ما بدانند که هرچیزی در فضای مجازی تبلیغ می‌شود واقعی نیست، هفتیمن کشور مصرف‌کننده لوازم آرایشی هستیم و بسیاری از مشکلات پوستی و ناراحتی‌ها ایجاد می‌شود به واسطه این است که لوازم آرایشی مناسبی تهیه نکردیم یا لوازم آرایشی تقلبی و یا قاچاق به دست مصرف‌کننده رسیده است.
انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.