1400-03-03 10:23
1007
0
74700
رییس خانه صنعت و معدن گلستان؛

مسوولان جشن بیانیه نویسی برای منطقه آزاد را پایان دهند/ بانکی در گلستان به اندازه 85 سال اجراییات گرفته است

بهرامی گفت: عواید منطقه آزاد برای گلستان کمتر خواهد بود و پیش بینی می شود دوباره افراد دارای امضا طلایی در منطقه آزاد گلستان مستقر شوند.

رمضان بهرامی در گفت و گو با خبرنگار گلستان ما، در خصوص تاثیرات اقتصادی تصویب لایحه منطقه آزاد اینچه برون در مجمع تشخیص مصلحت، اظهار کرد: نیازمند این هستیم مسوول یا سرپرست این منطقه آزاد هر چه زودتر معرفی شود.

رییس خانه صنعت و معدن گلستان با بیان اینکه نباید بیشتر از این فرصت را در بهره برداری از منطقه آزاد اینچه برون برای رونق استان از دست بدهیم خاطرنشان کرد: اکنون ۴۶۰ واحد تولیدی استان با همکاری دستگاه های مرتبط، عارضه یابی شده و نیازمند رفع مسایل و مشکلات آن ها در حوزه تولید است.

وی حذف بوروکراسی اداری و تسریع در پاسخ به استعلام از سوی دستگاه ها، نظارت بیشتر برعملکرد بانک‌های استان در پرداخت تسهیلات و حمایت از تولید، همکاری بیش از گذشته شرکت برق با صاحبان واحدهای تولیدی به ویژه در فصل تابستان و مدیریت قطعی برق را از جمله مشکلات تولید کنندگان استان برشمرد.

بهرامی با اشاره به زیرساخت های معیوب منابع مالی و سیستم برقی استان ابراز کرد: یکی از بانک ها به اندازه 85 سال اجراییات دریافت کرده است.

رییس خانه صنعت و معدن گلستان با انتقاد از وضعیت تصویب شده و دفاعیات در مجمع تشخیص متذکرشد: چه می خواستیم چه شد؟ منافع این منطقه با این شرایط به درد استان ما نمی خورد در حال حاضر نیز همه فقط در حال عکس گرفتن و مصادره کردن برای خود هستند.

وی گفت: عواید منطقه آزاد برای گلستان کمتر خواهد بود و پیش بینی می شود دوباره افراد دارای امضا طلایی در منطقه آزاد گلستان مستقر شوند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.