1401-04-08 19:21
342
0
80629
فرمانده سپاه نینوا استان گلستان:

سپاه مدافع سفره مردم/ گزارشی از خروج گندم از گلستان نداشتیم

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: زارشی نداریم که گندم از استان خارج شده باشد و یا گندم استان در اختیار دلالان قرار گرفته باشد، درست است که بخشی از گندم از سوی کشاورزان صرف بذرهای خود مصرفی و همچنین دام می شود ولی بخش عمده آن وارد شبکه عرضه دولت شده است.

به گزارش گلستان ما؛ سردار علی ملک شاهکوهی عصر امروز در نشست صمیمانه با فعالان اقتصادی در استان گلستان اظهار کرد: انقلاب اسلامی برکات زیادی برای ما به همراه آورده است و اگر شکرگزار آن نباشیم خداوند این نعمت ها را از ما می گیرد.

فرمانده سپاه نینوا گلستان ادامه داد: در ابتدای راه انقلاب در تنگناه دشمنان قرار داشتیم، انقلاب اسلامی از روزی که متولد شد شهاب سنگ هایی سنگینی به سویش گسیل شد و این خداوند بود که اجازه نداد این شهاب سنگ ها به هدف برخورد کند.

ملک شاهکوهی یادآور شد: انتظار داریم که فعالان اقتصادی در مسیر فعلی به مردم کمک کنند و مسئولان نیز باید تلاش کنند که موانع را از سر راه شما فعالان اقتصادی بردارند.

وی افزود: برای حل مشکلات فعالان اقتصادی ورود پیدا می کنیم و به دستور مقام معظم رهبری در کنار فعالان اقتصادی و حمایت از سفره مردم قرار گرفتیم و هرجایی که مردم هستند سپاه است و هر کسی که بخواهد در برابر مردم ایستادگی کند دربرابرش ایستادگی خواهیم کرد و با کسی تعارفی نداریم.

این مقام مسئول یادآور شد: گزارشی نداریم که گندم از استان خارج شده باشد و یا گندم استان در اختیار دلالان قرار گرفته باشد، درست است که بخشی از گندم از سوی کشاورزان صرف بذرهای خود مصرفی و همچنین دام می شود ولی بخش عمده آن وارد شبکه عرضه دولت شده است.

ملک شاهکوهی تاکید کرد: آمریکایی ها امروز در بدترین شرایط اقتصادی قرار دارند، آمریکا ابرقدرت است ولی در انزوا قرار گرفته است.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.