1401-02-18 06:42
436
0
79889
معاون اقتصادی استاندار گلستان:

یارانه نان حذف نمی‌شود/ مردم به شایعات فضای مجازی توجه نکنند

معاون اقتصادی استاندار گلستان؛ توزیع عادلانه یارانه‌ها را یکی از اولویت‌های جدی دولت سیزدهم برشمرد و گفت: یارانه نان حذف نمی‌شود، مردم به شایعات فضای مجازی در این باره توجه نکنند.

به گزارش گلستان ما، سید محمد دهنوی در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص وضعیت کالاهای اساسی در استان گلستان اظهار کرد: تلاش دولت توزیع عادلانه یارانه‌ها است تا مصرف کننده واقعی از منافع این طرح بهره مند شوند.

وی با رد شایعات مطروحه در فضای مجازی مبنی بر حذف یارانه آرد، بیان کرد: در جلسه کارگروه آرد و نان طی چند ماه گذشته پیگیر بودیم که اتفاق خوبی رخ داده و بتوانیم از دغدغه های مردم در حوزه آرد و نان بکاهیم.

معاون اقتصادی استاندار گلستان با بیان اینکه هوشمندسازی حمل و نقل آرد یکی از اولویت‌های استان بوده است، افزود: هوشمند سازی سامانه توزیع آرد یکی از موضوعاتی است که امروز برای آن تصمیمات خوبی اتخاذ شده است.

به گفته دهنوی؛ بخشی از ایده ها و طرح ها به صورت پایلوت در برخی نقاط در حال اجراست تا ضعف های طرح شناسایی و پوشش داده شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان با تاکید بر اینکه در بخش توزیع گندم جهت تبدیل یه آرد ما باید سهمیه استان را به صورت عادلانه و هوشمند بین کارخانجات توزیع می کردیم، ادامه داد: بخشی از کارخانجات در این حوزه نگران بودند که با تعیین کف و سقف سهمیه ها و تدوین یک برنامه مشخص این نگرانی ها رفع شد.

وی با بیان اینکه در توزیع سهمیه آرد نیز متاسفانه پیش از این شاهد برخی نا به سامانی ها و بی عدالتی هایی بودیم، تصریح کرد: همکارانم با یک کار کارشناسی دقیق با رتبه بندی نانوایی ها سهمیه های متناسبی را برای هر نوع نانوایی در نظر گرفتند تا تز این پس شاهد صف های طولانی نانوایی ها نباشیم.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان با اشاره به اینکه مردم نسبت به برخی مطالب مطرح شده در فضای مجازی نگران شده اند، اضافه کرد: از همین جا به ۱راحت اعلام می کنم هیچ نگرانی از بابت تامین کالاهای اساسی در استان به ویژه گندم و آرد وجود ندارد و مردم نسبت به این موضوع هیچ مخاطره ای نداشته باشند.

دهنوی با تاکید براینکه تلاش ما این است با توجه به محصول خوب تولید شده گندم در سطح استان تمامی گندم های مردم را به صورت نقدی خریداری کنیم، افزود: به همه مدیران غله و همکارانمان در سیلوها و ... تاکید کرده ایم که فرآیند تحویل و ذخیره سازی و پرداخت پول کشاورز را تسریع و تسهیل کنند.

وی با اشاره به اینکه مردم درباره طرح شایعاتی مبنی بر ارائه کارت نان و ... در سطح کشور نگران هستند، خاطرنشان کرد: مردم به هیچ وجه نگران نباشند زیرا دولت در نظر دارد وقتی برای هر نفر در استان گلستان ۹ کیلوگرم آرد در نظر گرفته شده است به دست مصرف کننده واقعی برسد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی با اشاره به اینکه یارانه نان به هیچ وجه حذف نخواهد شد، اضافه کرد: فقط شکل پرداخت یارانه نان تغییر خواهد کرد که جزئیات آن به زودی به مردم اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.