1401-04-07 05:40
464
0
80608
ثمرات یک نشست امیدبخش؛

پروژه‌هایی که تعیین تکلیف می‌شوند/ از اختصاص بالگرد به شرق گلستان تا راه‌اندازی دائمی کارخانه روغن زیتون بندرگز

اختصاص یک فروند بالگرد به شرق گلستان برای مقابله با حوادث، ادامه کار در اردوگاه ملی دلند و تکمیل فازهای ۲ و ۳ اردوگاه و تکمیل چارت سازمانی آن، راه اندازی دائمی کارخانه روغن زیتون بندرگز و بهسازی داروخانه قدیم هلال احمر در گرگان و تجهیز آن، از ثمرات جلسه مسئولان گلستان با رئیس جمعیت هلال احمر بود.

به گزارش گلستان ما، استاندار گلستان و مجمع نمایندگان استان با رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفتگو کردند و ثمرات امیدبخش این نشست تعیین تکلیف پروژه‌های برزمین مانده بود.

علی محمد زنگانه استاندار گلستان با همراهی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و مدیر عامل جمعیت هلال احمر گلستان به منظور بررسی و حل مشکلات جمعیت هلال احمر استان، با پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار، دغدغه ها و نیازمندی های جمعیت هلال احمر استان به صورت مبسوط بیان شد، در خصوص تعیین تکلیف نهایی کارخانه سرنگ سازی آق قلا مقرر شد این پروژه حداکثر ظرف ۹ ماه به بهره برداری برسد.

اختصاص یک فروند بالگرد به شرق استان برای مقابله با حوادث، ادامه کار در اردوگاه ملی دلند و تکمیل فازهای ۲ و ۳ اردوگاه و تکمیل چارت سازمانی آن، راه اندازی دائمی کارخانه روغن زیتون بندرگز و بهسازی داروخانه قدیم هلال احمر در گرگان و تجهیز آن، از ثمرات جلسه با رئیس جمعیت هلال احمر بود.

راه اندازی پایگاه امداد جاده ای در شهر نگین شهر، اختصاص خودرو و تجهیزات امدادی حداکثر تا پایان سال و تعیین تکلیف و راه اندازی مرکز سرطان بندرترکمن هم جزو مصوبات جلسه امروز است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.