1401-09-10 13:29
799
0
82475
برافراشتن علم مطالبه گری بانوان غیرتمند گلستان در حوزه عفاف و حجاب؛

بدحجابان را از خدمات شهری و اجتماعی محروم کنید/ مسئولان نظارتی در ترک فعل‌های فرهنگی ورود کنند

بانوان غیرتمند گلستان از نماینده ولی‌فقیه، استاندار، نمایندگان مجلس، مسئولان فرهنگی و متولی خواستار حرکت انقلابی و تمام عیار برای حل معضلات فرهنگی شدند، اجرای مصوبات برزمین مانده عفاف و حجاب مورد تأکید قرار گرفت.

به گزارش گلستان ما، همایش بزرگ بانوان غیرتمند گلستان در شبستان امامزاده عبدالله علیه السلام گرگان برگزار شد تا تلنگری به مسئولان و متولیان و عموم مردم باشد و سرمایه عفاف، غیرت به تاراج  دشمنان نرود، عزم همگانی می‌تواند نسخه فرهنگ مبتذل غربی را درهم بپیچد.

بانوان غیرتمند گلستان از نماینده ولی‌فقیه، استاندار، نمایندگان مجلس، مسئولان فرهنگی و متولی خواستار حرکت انقلابی و تمام عیار برای حل معضلات فرهنگی شدند، اجرای مصوبات برزمین مانده عفاف و حجاب مورد تأکید قرار گرفت. 

وضع بی‌حجابی امروز نتیجه بی‌توجهی به فرمان رهبری است/ قیام امروز شما حجت را بر مسئولان گلستان تمام کرد

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گلستان؛ یکی از دلایل مهم وضعیت نابهنجار در حوزه عفاف و حجاب را نتیجه بی‌توجهی به فرمان مقام معظم رهبری دانست.

یاسر قزوهی امروز در همایش بانوان غیرتمند گلستان که در شبستان امامزاده عبدالله (ع) شهرستان گرگان برگزار شد، اظهار کرد: از غیرت شما در قبال اتفاقات اخیر تشکر می‌کنم و این اجتماع باب خیری برای فرهنگ حجاب و عفاف است که به آن هجمه شده است

وی افزود: متاسفانه امروز در خیابان‌های کشور شاهد اتفاقاتی هستیم که زیبنده نظام اسلامی نیست و حضور شما نشان میدهد که نمیخواهیم این اتفاق در کشور بیفتد

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گلستان؛ هجمه به فرهنگ عفاف و حجاب را از سوی رسانه های معاند و بیگانه بر علیه انقلاب اسلامی خواند و تاکید کرد: در این راه نیاز است اتحاد داشته باشیم و غیرتمندانه حرکت کنیم.

قزوهی ادامه داد: رهبر معطم انقلاب از سال 72 مسئله شبیه خون فرهنگی را مطرح کردند و اگر از همان زمان به سخنان ایشان توجه می‌شد امروز شاهد چنین اتفاقاتی نبودیم.

وی گفت: صبر دشمن در مسائل فرهنگی زیاد است و برای اینکه این اتفاق بیفتد 30 سال صبر کرد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گلستان گفت: کسانی که در خیابان با نگاه متفاوت با ما وجود دارند همان دختر و پسرهای ماهستند کهباید امر به معروف شوند.

قزوهی گفت: امروز شما از ما مطالبه اصلاح وضع موجود را اارید و بنده به عنوان نماینده ستاد امر به مهعروف پیام و خواسته شما را به مسئولین خواهم رساند.

وی ادامه داد: نشست شما مقدمه کار فرهنگی و مطالبه گری از همه دستگاه‌های ذی‌ربط مانند فرهنگ و ارشاد اسلامی، تبلیغات اسلامی، دادسرا و نمایندگان و.. است.

قزوهی گفت: از تک تک مسئولین می خواهیم امر به معروف و نهی از منکر را جدی بگیرند و قیام امروز برای واجب الهی به نام حجاب است، این مسئله وقتی محق می شود که همچنان پیگیر باشیم.

حجت‌الاسلام مهدی پور نماینده دادستان نیز در همایش بانوان غیرتمند گلستان گفت: در دورهمی و شب نشینی های خانوادگی روایات ائمه اطهار (ع)  را ترویج کنید.

وی امر به معروف و نهی از منکر را یک تکلیف همگانی دانست و افزود: گلستان امن ترین استان در اغتشاشات اخیر بود، اکثریت جوانانی که دستگیر شدند از خانواده‌های آسیب پذیر و محصول طلاق بودند.

بدحجابان را از خدمات شهری و اجتماعی محروم کنید

یکی از بانوان شرکت کننده در همایش عفاف و حجاب در گرگان از مسئولان خواست تا بدحجابان را از خدمات شهری و اجتماعی محروم کنند.

این بانوی گلستانی؛ بی توجهی به فرهنگ عفاف و حجاب را معضل بزرگی خواند و افزود: چرا مسئولان با پدیده بدحجابی برخورد نمی‌کنند؟.

کم‌کاری آموزش و پرورش در حوزه عفاف و حجاب

مطالبه یکی دیگر از بانوان گلستانی در همایش بانوان غیرتمند تاکید بر گفتمان سازی عفاف و حجاب در جامعه بود و گفت: 28 دستگاه، وزارتخانه، سازمان و نهاد در زمینه عفاف و حجاب مسئولیت دارند، یکی از مشکلات این است که بانوان نسبت به مصوبات آشنایی کافی ندارند تا مطالبه گری کنند و باید در این زمینه گفتمان سازی شود.

وی بیان کرد: کف جامعه جوری شده که شاهد صحنه های ناراحت کننده از وضع بد حجاب هستیم این انتظار جامعه اسلامی نیست که بعد از 43 سال عده ای به حجاب پشت پا بزنند.

این بانوی گلستانی بیان کرد: در آموزش و پرورش نسبت به عفاف و حجاب یا کار نشده، یا کم کار شده و یا بد کار شده است، برخی از کسانی که در مدارس مسئولیت دارند، مدیر، معلم و یا معاون هستند متاسفانه خودشان هدایتگر اغتشاشات بودند!

 انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.