1401-02-31 05:28
1463
2
80093
حال یک شهر خوب نیست؛

مفقودی دختر 6 ساله در مرز گلستان و سمنان/ عملیات جستجو با اعزام سگ‌های زنده‌یاب ادامه دارد

از روز گذشته خبر مفقودی دختر 6 ساله در محدوده یک منطقه جنگلی حد فاصل استان سمنان و گلستان به جمعیت هلال احمر اعلام شد، جستجو تاکنون نتیجه نداشته و شدت بارش باران عملیات جستجو را سخت کرده است.

به گزارش گلستان ما، از عصر روز گذشته با گزارش مرکز EOC استان سمنان مبنی بر گم شدن یک دختر 6 ساله در منطقه دشت حد فاصل استان سمنان و گلستان، تیم کوهستان هلال احمر مینودشت به حوالی منطقه مذکور اعزام شدند تا به همراه تیم های امدادی استان سمنان عملیات جست‌وجو را آغاز کنند.

تیم واکنش سریع و تیم آنست «سگ های جست‌وجو و نجات» استان گلستان هم به سمت محل مورد نظر حرکت کردند، گفته می‌شود این کودک در محدوده دکل دست‌شاه استان سمنان، در مرز شهرستان گالیکش گم شده است.



جستجو تاکنون نتیجه نداشته و گروه‌های مختلفی در حال یافتن این کودک هستند. بالغ بر ۱۰۰ نیروی هلال احمر، نیروهای مردمی، نیروهای بسیجی«بسیجیان استان سمنان و  گالیکش» باوجود بارش باران در حال جستجو در منطقه جنگلی هستند.

چند قلاده سگ زنده‌یاب نیز به منطقه اعزام شده است. در عملیات جستجو سه قلاده سگ زنده‌یاب (یک قلاده از استان گلستان و دو قلاده از استان سمنان) استفاده می‌شود.

یکی از شهروندان می‌گوید از لحظه شنیدن خبر گم شدن کودک ۶ ساله در جنگل حال یک شهر خوب نیست همه خانواده های گالیکشی مضطرب و دل نگران و منتظر یک خبر خوب هستند.



خدا به جهادگران بسیجی خیر بدهد و به خانواده کودک صبر؛ همه ما دست به دعا هستیم تا این کودک پیدا شود و به آغوش خانواده برگردد.

از فرماندار محترم میخواهیم شخصا به این قضیه ورود کند و از افراد متخصص در این کار نیز استفاده بشود.

به گفته منابع آگاه، از ساعت ۴ بارش باران در منطقه ای که کودک مفقود شده شدت گرفته است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

k.n

خداقوت به جمعیت همیشه در صحنه و ایثارگر هلال احمر

0
0
پاسخ
1401-02-31 11:39

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.