1401-02-15 00:01
3375
2
79859
رسانه، حلقه مفقوده در جبهه انقلاب؛

روایت دیرهنگام، زحمات دولت را مثل نان باگت خشک می‌کند!

با سکوت و روایت دیرهنگام، تیم اطلاع رسانی دولت به نظریه پردازان لیبرالی که عکس فتوشاب و واقعی را تشخیص نمیدهند و وضع موجود حاصل تفکرات دولت دست نشانده شان است فرصت میدهد به عنوان ناجی دوباره وارد میدان شوند

به گزارش گلستان ما؛ از زمانی که به یاد داریم یکی از مشکلات و معضلات جبهه انقلاب ضعف در اطلاع رسانی و روایت به موقع از وقایع بوده و این مهم هرساله ودر مناسبتهای مختلف تذکر داده شد.

 از راهپیمایی ها و دسته های عزادارای که مشکل صوت و بلندگو و نرسیدن صدا به مخاطب بود تا الان که دولت را به دست گرفته اند همیشه در انتقال صدا و روایت درست عقب هستند.

اقایان مسئول باید بدانند که حتی اگر عصای موسی را در دست داشته باشید باز باید از خدا بخواهید "وحلل عقده من لسانی یفقهوا قولی" یعنی عقده و گره ای را که نمیگذارد مردم سخنانم را بفهمند برایم حل کند و در این راه  مشاور و امینی همچون هارون  را به عنوان همراه انتخاب کرد و به روشنگری پرداخت.

حالا دولت و جبهه انقلاب  نگاهی به وضعیت خود کند،نه تنها عصای موسایی در دست ندارد، اتفاقا با حملات رسانه ای از جهات مختلف مواجه است  اما با این حال تلاشی هم نمی کنند تبیین درست و روایت به موقع از اتفاقات داشته باشند ،نه تنها از هارون ومشاور امین خبری نیست بلکه همچنان بانیان وضع موجود، فرمان مدیریت را در بخشهای مهم اقتصادی در دست دارند.

 لازم است برای یک بار و همیشه دولت انقلابی دست به جهاد بزند و با انتخاب مشاوران دلسوز و بازنگری در تیم اطلاع رسانی خود، امید ایجاد شده در دل مردم را ناامید نکند.

اینکه بعد ازچندین روز روایت جریان رسانه ای منتقدان و مخالفان درباره گرانی محصولی ، دلیل و راه حل هرچند منطقی از سوی مسئولین گفته شود یعنی عقب ماندگی در اطلاع رسانی، یعنی روایت اول و آنچه در ذهن مخاطب شکل گرفت همان بود که توسط جریان مقابل گفته شد.

  با سکوت و روایت دیرهنگام، تیم اطلاع رسانی دولت  به نظریه پردازان لیبرالی که عکس فتوشاب و واقعی را تشخیص نمی دهند و وضع موجود حاصل تفکرات دولت دست نشانده شان است فرصت میدهد به عنوان ناجی دوباره وارد میدان شوند  و طلبکارانه راه حل های نخ نما و باطلی که در هشت سال گذشته جز خسارت برای ملت نداشت را تجویز کنند

در صورت ادامه وضع و روال موجود، جریان لیبرال همه دستاوردهای دولت انقلابی که حتی فعالان سیاسی مخالف و منصف در دیدار رییس جمهوری به آن اعتراف کردند را  یک روز به بهانه گرانی نان باگت و ماکارانی  بدون آنکه دلایل، ریشه و راه حل دولت برای این کارگفته بشود و فردا به بهانه دیگر،خشک می کنند

تعجب آورتر این که از سوی ولی امر مسلمین دستور جهاد تبیین داده شد اما متاسفانه تبیین کنندگان وفرماندهانی که باید اطلاعات و خوراک درست از خدمات وراهکارها را به جوانان و نیروهای انقلابی دهند خود از این قافله عقب هستند

لیلا هاشمی

انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.