1401-02-21 06:05
648
0
79945
استاد دانشگاه و کارشناس مسائل سیاسی:

ترمز ارز رانتی باید زودتر از اینها کشیده می‌شد/ اما و اگرهایی که مردم باید بدانند

استاد دانشگاه و کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه ترمز ارز رانتی باید زودتر از اینها کشیده می‌شد، گفت: اگر حذف ترجیحی حذف نمیشد اقتصاد جامعه فرو می پاشید.

به گزارش گلستان ما، در نشست مجازی که به همت نهضت سواد رسانه ای انقلاب اسلامی استان گلستان «نسرا» برگزار شد دکتر علی سلیماندوست در سخنانی به تبیین اقدامات مثبت اقتصادی دولت پرداخت.

این استاد دانشگاه در  این نشست مجازی‌‌‌‌ با تاکید بر لزوم حذف ارز ترجیحی و نفع آن برای مردم و اقتصاد کشور گفت: اگر حذف ترجیحی حذف نمیشد اقتصاد جامعه فرو می پاشید.

سلیمان دوست با تصریح تصمیم حیاتی دولت در ساماندهی اقتصاد کشور بیان کرد: وقایع جهان نشان‌دهنده نظم نوین جهانی و خبر از اتفاقات جدید می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه جراحی اقتصاد لازمه بهبود معیشت مردم بوده است، گفت: برای رویارویی با اتفاقات جهان نداشتن مشکل اقتصادی در اولویت است.

این استاد دانشگاه با تاکید بر اینکه جهاد تبیین لازمه جنگ ادراکی و شناختی است، ابراز کرد: برای تبیین درست ابتدا باید خود را شناخت، سپس محیط اطرافت را تا بتوان مسائل را درست تبیین کرد.

سلیمان دوست توضیح داد: به فرموده رهبر معظم انقلاب باید مردم را در تصمیمات قانع کرد و حمایت از اقدامات دولت حمایت دراز مدت از کشور و ملت است.

وی گفت: در تبیین مسائل باید به وقایع گذشته مسلط بود تا تحت تاثیر تحریف و دروغ دشمن قرار نگیریم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.