1401-09-06 12:08
391
0
82416
سردار ییلاقی در یادواره شهدای دانش آموز گلستان:

تجزیه‌طلبان از تاریخ ایران بی‌خبرند/ دشمن در شناخت نسل جوان دچار خطای محاسباتی شد

فرمانده محور مقاومت و دوران دفاع مقدس گفت: امروز آنهایی که به دنبال تجزیه ایران هستند تاریخ ۴ دهه گذشته را مطالعه نکرده اند.

به گزارش گلستان ما، سردار عباس ییلاقی پیش از ظهر امروز در مراسم یادواره ۶۰۰ شهید دانش‌آموز و فرهنگی استان گلستان که در حسینیه عاشقان ثارلله گرگان برگزار شد، اظهار کرد: امام خمینی (ره) هنگامی که نهضت را در دهه ۴۰ آغاز کردند فرمودند سربازان انقلاب اسلامی در گهواره هستند.

وی با اشاره به نقش آفرینی نسل جوان در پیروزی انقلاب اسلامی خطاب به دانش آموزان افزود: در سال های ۵۶ و ۵۷ بسیاری از انقلابیون در همین سن و سال شما بودند و چند سال بعد نیز در اوج جوانی فرماندهی گردان های دفاع مقدس را به دست گرفتند.

فرمانده محور مقاومت و دوران دفاع مقدس بیان کرد: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در اوج جنگ با امیدواری از نسل تربیت یافته دهه ۶۰ آینده را متعلق به نسل نوجوان دیدند و فرمودند”امید من به شما دبستانی هاست “ لذا پرداختن به نسل شما دانش آموزان فوق العاده حائز اهمیت است.

سردار ییلاقی با اشاره به اینکه سهم دانش آموزان و فرهنگیان ما در دفاع مقدس سهم بالایی است، ابراز کرد: امروز اگر می‌بینید دشمنان ما در تلاش برای استفاده از دانش آموزان هستند، خطای محاسباتی دشمن را نشان می دهد.

وی گفت: نوجوان ترین شهید دانش آموزان ما یک پسر ۱۱ ساله اهل سنت از نیکشهر سیستان و بلوچستان است و این نشان می دهد و امروز آنهایی که به دنبال تجزیه ایران هستند تاریخ ۴ دهه گذشته را مطالعه نکرده اند.

فرمانده محور مقاومت و دوران دفاع مقدس  با اشاره به اینکه مسئولیت زیادی به گردن شما دانش آموزان است، اظهار کرد: دانش آموز بسیجی آرمان گراست، متعهد و انقلابی است و دلبسته اهدافی است که شهدا تا پای جان برای تحقق آن ایستادگی کردند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.