1401-02-07 06:59
480
0
79731

استاندار پیگیر اعمال تعرفه برق گرمسیری در گلستان/ حل مشکلات آب همچنان در انتظار اجرای آب شیرین‌کن

استاندار گلستان گفت: با توجه به گرمای هوا در فصل تابستان باید تعرفه برق استان در این فصل همچون استان‌های گرمسیری محاسبه شود.

به گزارش گلستان ما، علی محمد زنگانه در خصوص پیگیری موضوعات مهم استان اظهار کرد: با توجه به گرمای هوای استان در فصل تابستان باید تعرفه برق استان در این فصل همچون استانهای گرمسیری محاسبه شود.

وی بر لزوم افزایش سقف ولتاژ در استان تاکید کرد و گفت: تحقق این اتفاق به کاهش حجم خاموشی در استان گلستان کمک خواهد کرد.

استاندار گلستان همچنین به مشکلات کمبود آب در استان اشاره کرد و افزود: با توجه به مشکلات کمبود آب در استان اجرای آب شیرین کن برای گلستان ضروری است.

زنگانه با اشاره به وعده های وزیر نیرو پیرامون پیگیری مطالبات استان در حوزه انرژی ادامه داد: باید به دلیل عقب ماندگی های موجود در گلستان سرعت اقدامات حوزه آب و برق، ۲ برابر شود تا بتوانیم در بازه ۲ تا ۳ سال استان را به میانگین کشوری برسانیم.

وی با بیان اینکه کمبود آب شرب در گلستان موجب شرمندگی است، گفت: باید بر اساس هدف گذاری صورت گرفته ، با برنامه ریزی دقیق اقدام کنیم تا هرچه سریعتر مشکلات آبی این استان شمالی مرتفع شود.

زنگانه بیان کرد: با اجرای طرح های ویژه باید مشکلات آب و برق گلستان رفع شود و نظام ارزیابی مدیران این حوزه ها در استان ، پیشرفت و تکمیل طرح های ویژه است.

استاندار گلستان با بیان اینکه آب شیرین ها اهمیت فوق العاده ای دارند بر لزوم اجرای این پروژه در گلستان تاکید کرد و گفت: این طرح باید با اهتمام ویژه ای صورت پذیرد.
انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.