1402-01-30 19:27
619
0
84570
استقبال جوانان گلستانی برای عضویت در نداجا؛

ارتش دست بلند ولایت در مقابل آماج حملات دشمنان است

ارشد نظامی نداجا در گلستان؛ دو عامل قدرت نظامی و ایمان را عامل بازدارندگی معرفی و گفت: با این نگاه هیچ ابرقدرتی جرأت سوءظن به این نظام مقدس را ندارد.

به گزارش گلستان ما؛ ناخدا مصطفی‌خسروی ظهر امروز در بازدید از دفتر تحریریه گلستان‌ما اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران به عنوان ارتشی مقدس و منحصر به فرد از ابتدا همراه انقلاب بود و برگه‌های زرین فراوانی را ثبت و ضبط کرد.

ارشد نظامی نداجا در گلستان خاطرنشان کرد: ارتش ما الهی، اسلامی و ولایت‌مدار است چرا که برای رضای خدا کار می کند و فرماندهی را برای خداوند می داند که تجلی این اتفاق تقدیم 48هزار شهید در دفاع مقدس است.

وی افزود: دومین معیار ارتش اسلامی بودن است که این معیار ارتش ما را محدود به آب و خاک نمی‌کند، هر کجا اسلام در خطر باشد ارتش در آنجا حاضر خواهد بود که مصداق عینی آن نیز تقدیم شهدای مدافع حرم بود.

خسروی خاطرنشان کرد: سومین معیار ارتش ولایت‌مداری است، بعد از حکومت الهی نیروی دریایی ارتش دست بلند ولایت در مقابل آماج حمله های جهانی است و خطوط مواصلاتی را با امنیت تمام حراست می‌کند که همین باعث اقتدار اقتصاد دریا پایه می‌شود.

ارشد نظامی نداجا در گلستان با بیان اینکه نشانه و تجلی مردمی بودن ارتش به سال 57 برمی‌گردد، ابراز کرد: ارتش همراه مردم قیام کرد و در کنار نیروهای نظامی دیگر یک قدرت واحد را تشکیل دادند، چنین ارتشی بازدارنده است.

ناخدا خسروی دو عامل قدرت نظامی و قدرت ایمان را عامل بازدارندگی معرفی و یادآور شد: با این نگاه هیچ ابرقدرتی جرئت سوظن به این نظام مقدس ندارد چرا که ما یک ارتشی ارزشی هستیم و ارزش ها برای ما اولویت دارند. 

وی ادامه داد: ارتش سپر دفع بلاها خواهد بود که وظیفه ذاتی و انسانی ارتش است هر کجا مردم نیاز به حضور داشته باشند با تمام وجود بدون هیچ چشم داشتی قد علم می‌کند و الگوی این کشورها نیز شهیدان صیاد شیرازی و سلیمانی هستند که جزو الگوهای بلامنازع هستند.

ارشد نظامی نداجا در گلستان گفت: در سال جاری مدیریت استخدامی نیروی دریایی در گلستان تعداد قابل توجهی را جذب کرد، به‌ویژه در یک سال اخیر در تمام دبیرستان‌های استان حاضر شدیم و جوانان را در حوزه افسری جذب، عضویابی و در فرایند استخدام قرار دادیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.