1401-08-25 10:11
1491
29
82293
جانشین فرمانده سپاه نینوای استان گلستان:

آغاز یک رقابت دیجیتالی در گلستان با رمز حضرت زهرا (س)/ اثرگذاری تولید محتوا در گرو پیوست رسانه است

جانشین فرمانده سپاه نینوای استان گلستان گفت: چهارمین دوره رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان گلستان با رمز عملیات «حضرت زهرا (س)» آغاز شد.

به گزارش گلستان ما، سید موسی حسینی صبح امروز در آیین افتتاح چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان گلستان اظهار کرد: فضای مجازی جزو لاینفک زندگی بشریت شده‌ و افراد و لایه‌های اجتماعی را با خودش درگیر کرده‌ است، امروز دشمن از همین ابزار بهره‌برداری و سعی می‌کند اراده خودش را به ملت‌ها تحمیل کند.

وی افزود: بر ما فرض و نیاز است آنچه تهدیدها اتفاق می‌افتد آرایش به خود بگیریم ما باید در تراز تهدید، توان مقابله را ارتقاء دهیم یک بخش از توان مقابله؛ تولید محتوای مناسب است.

جانشین فرمانده سپاه نینوای استان گلستان با بیان اینکه تولید محتوای مناسب باید همراه با سواد رسانه باشد، گفت: اگر ما تولید محتوا داشته‌باشیم اما جامعه مخاطب از سواد رسانه قابل‌قبول برخوردار نباشد در این فضای غبارآلود مجازی قطعا به انحراف کشیده می‌شوند.

جانشین فرمانده سپاه نینوای استان گلستان با اشاره به اینکه امروز تعدادی از جوانان ما در فضای مجازی اسیر دشمن شدند، توضیح داد: دشمن برخی از جوانان را در فضای مجازی به اسارت گرفته‌است امروز دشمن در ذهن جوانی که به اسارت گرفته دو ایران را ترسیم کرده‌است.

حسینی با اشاره به تفاوت ایران حقیقی با ایران مجازی اظهار کرد: جوانان ما، با ترفندهایی که دشمن در فضای مجازی ایجاد کرده دیگر ایران حقیقی را نمی‌بیند چراکه مبهوت عملیات روانی دشمن شده‌است. در فضای مجازی در ذهن جوان این‌طور ترسیم‌شده که ایران کشوری منزوی، ناکارآمد است و هر آنچه باعث عدم خودباوری و ناامیدی است را دشمن ترسیم کرده‌است و تبلور حرکت‌های هیجانی و اقدامات او در کف خیابان دیده می شود.

وی تولید محتوا با پیوست سواد رسانه را در جامعه مخاطب مهم خواند و ابراز کرد: امیدوارم در طول این رویداد میزبان خوبی باشیم از جدیت، عزم، اراده و انگیزه شما به شوق آمدم، تیم‌های تخصصی تلاش و رقابت می‌کنند امیدوارم میزبان خوبی باشیم و این یک رویداد به‌یادماندنی در این سال باشد و مقدمه برگزاری رویدادهای فاخر در سطح استان باشیم.

جانشین فرمانده سپاه نینوای استان گلستان بیان کرد: انتظارم از فضای مجازی استان تشکیل بیش‌از 30 گروه تولید محتوا بود از ظرفیت استان کمک بگیرید اگر ما بستر را برای جوانان آماده کنیم افق ما در سال آینده بالای 50 گروه باشد که در این رویداد شرکت می‌کنند تا بتواند بستری برای رشد و ارتقاء آنان در استان فراهم شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.