1401-09-08 10:23
402
0
82443
رئیس کل دادگستری گلستان:

۷۰ درصد دادرسی گلستان الکترونیکی است/ تسهیل ارائه مجوزها با سامانه پنجره واحد مدیریت زمین

رئیس کل دادگستری گلستان گفت:در ارائه خدمات الکترونیکی در قوه قضائیه بسیار موفق کردیم و بیش از ۷۰ درصد دادرسی گلستان به شیوه الکترونیکی است

به گزارش گلستان ما؛ حیدر آسیابی  صبح امروز در آیین رونمایی از سامانه پنجره واحد مدیریت زمین در گلستان اظهار کرد:  زمین همواره  عرصه مناقشه بوده این مسئله هم در سطح بین المللی و جنگ‌هایی که برای زمین رقم می خورد تا مناقشات داخلی و اختلاف بین مردم شاهد هستیم‌.

رئیس کل دادگستری گلستان بیان کرد: زمینی یکی از بسترهای مهم توسعه از جمله سرمایه گذاری به شمار می‌رود، ادامه داد: این مسئله باعث شد که سامانه‌ای را راه اندازی کنیم تا صیانت و صدور مجوزها با سهولت انجام شود.

آسیابی یادآور شد: با راه اندازی این سامانه روش سنتی برای صدور مجوزها را کنار گذاشتیم و از فناوری برای تسهیل صدور این مجوزها استفاده کردیم.

وی خاطرنشان کرد: در ارائه خدمات الکترونیکی در قوه قضائیه بسیار موفق کردیم و بیش از ۷۰ درصد دادرسی گلستان به شیوه الکترونیکی است.

این مقام مسئول بیان کرد: حتی افراد خارج از زندان نیز می توانند از این بستر استفاده کنند.

آسیابی بیان کرد: تشریفات زائده در حوزه صدور مجوز و استعلام‌ها با راه اندازی این سامانه مرتفع شده است و ار سویی دیگر از تخلفات و جرائم نیز جلوگیری می‌کند.

وی افزود: امضای طلایی از  بسترهای فرد محوری ایجاد می شود و وقتی سیستم محوری شود این امضاهای طلایی برچیده می‌شود، بحث ارتشا را در بسیاری از دستگاه‌ها داریم چرا که سیستم محوری ۱۰۰ درصد حاکم نیست و امید داریم فتح بابی برای حل این مسائل شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.