1400-07-27 10:42
1350
11
76604
استاد حوزه علمیه قم:

وحدت شیعه و سنی دشمن‌شکن است/ اتحاد و برادری توطئه‌های دشمنان را بی‌اثر می‌کند

محقق، پژوهشگر و استاد حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه وحدت و برادری پیام اسلام است، گفت: وحدت شیعه و سنی دشمن‌شکن است.

به گزارش گلستان ما، حجت الاسلام و المسلمین گودرزی صبح امروز در همایش گرامیداشت هفته وحدت بسیج دانشجویی استان گلستان اظهار کرد: وحدت، برادری و برابری جزو پیام های اصلی رسول اکرم (ص) است و امروز هرچیزی که اختلاف افکنی به دنبال داشته باشد با تعالیم مکتب وحی مغایرت دارد. 

وی با اشاره به اینکه اسلام ناب محمدی مسلمانان را دعوت به اجتماع کرده است، افزود: دین اسلام راه تعامل‌های اجتماعی را در فرائض خود گنجانده مثلا تاکید می‌کند  مسلمانان نمازهای واجب و مناسبتی را به جماعت بخوانند.

این استاد و پژوهشگر علوم دینی با تاکید بر اینکه وحدت شیعه و سنی دشمن شکن است، ابراز کرد: امروز همه ما با هر قوم و مذهبی زیر بیرق انقلاب اسلامی گام برمی‌داریم.

گودرزی با اشاره به بیانات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی گفت: شیعه انگلیسی و سنی وهابی دو لبه یک قیچی هستند و فرقی باهم ندارند چراکه هیچکدام در دایره تعالیم اسلام ناب جایی ندارند، در حقیقت اتحاد و برادری توطئه‌های دشمنان را بی‌اثر می‌کند.

مراسم گرامیداشت آغاز هفته وحدت و تجلیل از خادمین هیئت رهروران حاج قاسم دانشگاهیان استان گلستان با حضور جمعی از مسئولین بسیج دانشجویی و روسای دانشگاه های استان گلستان در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.