1401-08-26 17:03
816
0
82308
خبر خوش معاون استاندارگلستان به شرکت کنندگان؛

همه شرکت‌کنندگان رویداد دیجیتال از «اینترنت رایگان» برخوردار می‌شوند

معاون سیاسی استاندار گلستان ضمن خداقوت به برگزارکنندگان این رویداد دیجیتالی؛ خبرهای خوشحال‌کننده‌ای هم برای شرکت‌کنندگان داشت و گفتهمه کسانی که در این رویداد وارد عرصه رقابت شدند از اینترنت رایگان برخوردار خواهند شد، از تولیدات فاخر شرکت کنندگان نیز حمایت می‌کنیم.

به گزارش گلستان ما، سیدعلی مهاجر دربازدید از چهارمین رویداد تولیددیجیتال بسیج اظهار کرد: باز هم بسیج جلودار موضوعات و اتفاقات خوب در کشور بوده است به سهم خود از برگزارکنندگان این رویداد تشکر میکنم.

وی برگزاری این رویداد را اعتکاف دیجیتالی خواند و ادامه داد: افراد متبحر در عرصه دیجیتال به مدت سه روز در جوار شهید گمنام حسینیه عاشقان ثارالله معتکف شدند تا در جنگ رسانه ای اثر تولید کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان با اشاره به اینکه در جنگ نامتقارن رسانه ای نیاز به حضور افسران جنگ نرم داریم گفتک این رویداد می تواند کمک موثری باشد در اینکه فعالان عرصه دیجیتال خود را محک زده و توانمندی هایشان را به منصه ظهور و بروز برسانند.

مهاجر با اشاره به اینکه گلستان مستعد تولید محتوای دیجیتالی فاخر و ارزشمند است ابراز کرد:نیاز است به وسعت این جنگ سانه ای  نسبت به موضوعات زیرساختی و محتوایی گام ها بلند تری برداشته شود.

وی تاکید کرد: اداره کل اجتماعی استانداری گلستان ایده های  خوب که در یک بازه زمانی کوتاه در این رویداد رقابت سالم میکنند باید مورد حمایت قرار دهد همچنین حمایت از برگزیدگان این رویداد باعث خواهد شد اتفاقات خوبی در سطح استان و کشور رقم بخورد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.