1400-07-21 11:47
742
0
76502
فرمانده نیروی انتظامی در دیدار با امام جمعه کلاله:

نیروی انتظامی در تحقق وظایف خود از هیچ تلاشی دریغ نمی کند

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کلاله گفت: خدشه دار کردن اقتدار و امنیت کشور همواره مورد دشمنان بوده و در مقابل آن، در راستای حفظ این امنیت با رهنمودهای مقام معظم رهبری، نیروی انتظامی از هیچ تلاشی دریغ نمی کند و برای تحقق این مهم، شهدای زیادی به نظام تقدیم کرده است.

به گزارش گلستان ما، سرهنگ سید خلیل هاشمی فرمانده نیروی انتظامی که به همراه پرسنل این نیرو به مناسبت هفته نیروی انتظامی با امام جمعه کلاله دیدار داشت؛ گفت: خدشه دار کردن اقتدار و امنیت کشور همواره مورد دشمنان بوده و در مقابل آن، در راستای حفظ این امنیت با رهنمودهای مقام معظم رهبری، نیروی انتظامی از هیچ تلاشی دریغ نمی کند و برای تحقق این مهم، شهدای زیادی به نظام تقدیم کرده است.

امام جمعه شهرستان کلاله نیز در این دیدار، گفت: در طول تاریخ بشریت هیچ مکتبی و دینی، مثل اسلام که برای انسان ارزش قائل نبوده است.

وی افزود: در طول تاریخ نیز، شاهد تکریم مردم از سوی اهل بیت و پیامبر اکرم(ص) بودیم؛ ولو دین و مذهب فرد، فرق می کرد.

حجت الاسلام قاسمی تاکید کرد: نیروی انتظامی نیز در کنار حفظ امنیت و اقتدار خود، باید محبت با مردم و تکریم به آنها را سر لوحه کار خود قرار دهد.

امام جمعه کلاله گفت: حفظ ارزش انسانی و حرمت از سوی پرسنل نیروی انتظامی در راستای حفظ امنیت و وظیفه ذاتی خود، با اقتدار این نیرو منافاتی ندارد.

امام جمعه کلاله با اشاره به از خودگذشتگی های پرسنل نیروی انتظامی در جای جای کشور، گفت: مقام شهادت برای این پرسنل خدوم، بالاترین مقام محسوب می شود.

انتهای پیام/

 

 

 

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.