1400-10-25 17:26
417
0
78128
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان:

واکنش رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان به نادیده انگاری پروتکل ها در مسابقات کشتی/ تمام شهرهای گلستان در وضعیت آبی قرار دارند

فاضل گفت:پروتکل های بهداشتی و مصوبات ستاد کرونا در این مسابقات رعایت نشد و لذا مدیرکل ورزش و جوانان به این دلیل به محاکم قضایی معرفی می شود.

به گزارش گلستان ما، عبدالرضا فاضل عصر امروز  در  ستاد استانی  پیشگیری مقابله با ویروس کرونا استان گلستان اظهار کرد: همه شهرهای استان گلستان در حال حاضر در شرایط آبی قرار دارند و نسبت به هفته های گذشته تغییر محسوسی در میزان بیماران  کرونایی در سطح استان گلستان نداشتیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان ادامه داد: در حال حاضر ۱۹۴ بیماران کرونایی در مراکز درمانی گلستان بستری هستند که ۳۷ نفر از این افراد در بخش مراقبت ویژه و ۱۹ نفر نیز به دستگاه تنفس مصنوعی متصل هستند.

فاضل بیان کرد: میزان مرگ و میر نسبت به هفته های گذشته تغییر زیادی نداشته و در هفته گذشته دو مورد مرگ و میر میر اثر کرونا در استان گزارش شده است.

وی گفت: در فصل امتحانات قرار داریم و نسبت به شیوع ویروس اومیکرون در استان نگرانی داریم و ممکن است که در اسفند و بهمن شرایط خوبیددر استان نداشته باشیم.


این مقام مسئول بیان کرد: در حال حاضر ۲۵۰ هزار گلستانی دز سوم کرونا را دريافت کردند و ۹۳ درصد گلستانی ها واجد الشرایط دز نخست و ۷۹ درصد نیز دز دوم را دريافت کردند و از مردم درخواست می کنیم برای واکسیناسیون  به ستاد کرونا حضور یابند.
فاضل به حواشی مسابقات کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی کشور اشاره کرد و گفت: پروتکل های بهداشتی  و مصوبات ستاد کرونا در این مسابقات رعایت نشد و لذا مدیرکل ورزش و جوانان به این دلیل به محاکم قضایی معرفی می شود.

وی به برگزاری اختتامیه کنگره یحیی بن زید در استان در چهار بهمن با یک سوم ظرفیت بر اساس مصوبه ستاد کرونا اشاره کرد و گفت: با برگزاری  حضوری جشنواره اقوام در گلستان مخالفت شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.