1400-07-20 14:35
788
0
76487
با همت قرارگاه شهید سلیمانی و ستاد مقابله با کرونا کلاله؛

مرکز تجمیعی واکسیناسیون کلاله افتتاح شد

در قالب طرح شهید سلیمانی؛ مرکز تجمیع واکسیناسیون مقابله با کرونا به عنوان قرارگاه "پدافند زیستی" به منظور اجرای طرح تشدید واکسیناسیون آحاد جامعه در سالن ورزشی صدف کلاله راه اندازی شد.

به گزارش گلستان ما، صبح امروز با حضور فرماندار، امام جمعه، فرماندهان نظامی و انتظامی، جمعی از مسئولین و مردم؛گ، در قالب طرح شهید سلیمانی، مرکز تجمیع واکسیناسیون مقابله با کرونا به عنوان قرارگاه "پدافند زیستی" به منظور اجرای طرح تشدید واکسیناسیون آحاد جامعه در سالن ورزشی صدف کلاله راه اندازی شد.

 ابراهیم فدایی مدیر شبکه بهداشت و درمان کلاله در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما، گفت: به منظور ایجاد بستر مناسب و تسریع در واکسیناسیون این مرکز با ۸ ایستگاه (چهار ایستگاه برای بانوان و چهار ایستگاه مختص آقایان) اقدام به تزریق واکسن می کنند. 

 وی افزود: علاوه بر این مرکز تجمعی در شهر کلاله، یک مرکز در شهر فراغی و ۱۰ مرکز خدمات جامع سلامت روستایی نیز کار واکسیناسیون مقابله با کرونا را انجام می‌دهند.

گفتنی است؛ تا کنون ۸۷ هزار و ۱۴۵ نفر در کلاله واکسن دریافت کرده اند؛ که ۶۰ هزار و ۴۳۹ نفر اولین تزریق و ۲۶ هزار و ۷۰۶ نفر واکسن دوم را  دریافت کرده اند‌.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.