1403-02-05 00:05
122
0
89693
معراجی‌ها؛

مبارزه در راه اسلام تاآخرین‌نفس

شهید سیدمرتضی حسینی در وصیت خودنوشت: تاآخرین‌نفس در راه خدا، اسلام، قرآن، پیامبر و ائمه اطهار (علیهم‌السلام) مبارزه کنید و از مبارزه‌کردن در راه خدای متعال هیچ‌وقت خسته نشوید.

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» و به نقل از تبیان؛ شهدا رفتند تا ما راه آنها را ادامه دهیم و هر روز تفألی به وصیت شهدا می‌زنیم، شهید سیدمرتضی حسینی در وصیت خودنوشت: محتاج به درگاه ذات واجب‌الوجود، سیدمرتضی حسینی، فرزند سید ابوطالب حسینی وصیت می‌کنم که وقتی در راه خدای متعال، ذات واجب‌الوجود شهید شدم در شهادت من برایم گریه نکنید.
اگر می‌خواهید گریه کنید بر مولا اباعبدالله الحسین (ع) گریه کنید و بر دشمنان آن سرور گرامی لعنت بفرستید.
از پدرم می‌خواهم که مرا در مزار الازمن دفن کند. از پدر و مادر و برادران و خواهر عزیزم می‌خواهم که برای رزمندگان اسلام و امام و مراجع تقلید دعا کنند و از خدا بخواهند که فرج آقا امام‌زمان (عج) را نزدیک بفرماید.
اما یک‌سخن با پدر و مادر مهربان و دلسوز خود دارم: شما ای پدر و مادر بزرگوارم! شماهایی که مرا بزرگ کرده‌اید، برای من زحمت بسیار کشیده‌اید برای من زیاد ناراحت نباشید و خوشحال باشید که فرزندتان در راه خدای متعال خالق منان ذات واجب‌الوجود که زبان از وصفش قاصر است و دست و جوارح بدن از شکرش ناتوان است، قربانی شده و مورد لطف و رضایت خداوند متعال انشا الله قرار گرفته است.
باید شماای پدر و مادر مهربان! به درگاه خدای متعال سجده شکر کنید، برای اینکه من شهید شدم، نماز شکر بخوانید و برای من همیشه از خدا آمرزش بطلبید.
من از خدای متعال می‌خواهم که از دریای بی‌کران رحمت خود به شما صبری چون صبر زینب (س) و صبری چون صبر پدران و مادران شهدای کربلا بدهد.
اما سخن من با برادران بزرگوار و خواهر مهربان و دلسوزم: شماای برادران و خواهر من! همیشه سعی کنید که در راه خدای متعال گام بردارید و از صراط مستقیم دور نشوید و برای شهادت من گریه و زاری نکنید به‌خاطر اینکه خدمت شما عرض کردم برای شهدای کربلا گریه کنید و مخصوصاً برای اباعبدالله الحسین (ع) گریه کنید.
من از خدا می‌خواهم به شما صبر عظیم عنایت فرماید. اما سخنی هم با شما فامیل‌ها و بستگان دارم: شماای نزدیکان من! شما هم در راه خدای متعال گام بردارید و کارهای شرعی خود را انجام دهید و از خدای متعال یک‌وقت کم هم غافل نشوید.
اما سخنی هم با شما مردم غیور فاضل آباد دارم: شماای مردم شهیدپرور فاضل آباد! همچنان که تابه‌حال در خط ولایت‌فقیه بوده‌اید از این به بعد هم در صحنه باشید و بیشتر به امام و دولت خدمت کنید و به جبهه‌های حق علیه باطل کمک کنید و برای رزمندگان اسلام دعا کنید.
من از خدای متعال مسئلت دارم که به همه مسلمین توفیق عبادت و بندگی بیشتر عنایت بفرماید.
و در آخر سخنی با ملت شهیدپرور ایران دارم: شماای مردم غیور ایران! تاآخرین‌نفس در راه خدا، اسلام، قرآن، پیامبر و ائمه اطهار (علیهم‌السلام) مبارزه کنید و از مبارزه‌کردن در راه خدای متعال هیچ‌وقت خسته نشوید.
و از شما ملت ایران می‌خواهم که برای پیروزی رزمندگان و فرج آقا امام‌زمان (ع) دعا کنید.
خدایا! خدایا! تا انقلاب مهدی (عج)، خمینی را نگهدار یادتان نرود و از شما می‌خواهم به احکام اسلام عمل کنید تا مورد لطف رضایت خدا قرار بگیرید.
والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته
انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.