1400-03-26 16:53
480
0
75013
ابوالفضل بخشیانی؛

لزوم توجه به مباحث فرهنگی شهر در مدیریت شهری/ عضو شورا همیشه باید کنار مردم باشد

بخشیانی با اشاره به لزوم توجه به بافت تاریخی گرگان، ابراز کرد: همیشه در کنار مردم بودم چرا نباید در کنار مردم باشیم و همیشه به عنوان مسوول در مقابل آن ها قرار بگیریم.

به گزارش گلستان ما، ابوالفضل بخشیانی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: خدا را شاکرم توانستیم قدمی برای مشارکت حداکثری برداریم حتی اگر بتوانیم یک نفر را به صندوق نزدیک کنیم به نظام خدمت کرده ایم.

کاندیدای شورای شهر گرگان خاطرنشان کرد: شعار اصلی ما حفظ اصل نظام با تاسی از بیانات رهبری است، در شورای شهر دوستان خوبی کاندیدا شده اند اما هدف اصلی ما این است شورای شهر باشیم نه اینکه شورای شهرداری باشیم.

وی افزود: بودجه ای هزار میلیاردی را برای شهر پیش بینی کرده اند که چهل درصد در بخش هزینه های جاری و ۶۰درصد در بحث های دیگر است، کار نداریم قبلی ها چکار کرده اند هر کسی به اندازه توان خود دویده است اما این ۶۰درصد که از دل شهرداری بیرون می آید اگر ملموس تر باشد و مردم آن را حس کنند بهتر خواهد بود.

رییس شورای هیئات مذهبی شهرستان گرگان اذعان کرد: عدد قابل توجهی مساجد و حسینیه ها هستند که پایگاه اجتماعی اند در سخت ترین شرایط درب حسینیه ها باز است اما بادی توجه کرد چه مقدار از بودجه شهر به آن ها تعلق می گیرد؟

بخشیانی عنوان کرد: چرا نباید بودجه عمرانی شهر به سمت حاشیه گرگان نباشد چرا نباید دیدگاهی به مناطق حاشیه نداشته باشیم یک خیابان را باز کنیم و برای آن جشن بگیریم؟ این ها در صورتی است که می توان کارهای بسیاری را انجام داد.

کاندیدای شورای شهر گرگان بیان کرد: متاسفانه ارتباط مستقیمی بین خانه های فرهنگ و مساجد نیست که اگر این ها در کنار یک دیگر باشند و در مناسبت ها انسجام لازم را ایجاد کنند می توان شهری به حد شهر انتظار داشته باشیم.

وی با اشاره به توجه به مناسک مذهبی با توجه به دارالمومنین بودن گرگان، عنوان کرد: می توان روز ورود امام حسن عسکری به گرگان را روز زیارتی امام حسن عسکری معرفی کنیم که در ذهن ایرانیان درج شود.

بخشیانی با اشاره به لزوم توجه به بافت تاریخی گرگان، ابراز کرد: همیشه در کنار مردم بودم چرا نباید در کنار مردم باشیم و همیشه به عنوان مسوول در مقابل آن ها قرار بگیریم.

کاندیدای شورای شهر گرگان گفت: باید از روزی که انتخاب شدیم خدمت را برای مردم آغاز کنیم نه اینکه منتظر گذر زمان باشیم در این راستا نیز باید نگاهی دراز مدت به پروژه های شهرداری داشته باشیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.