1401-04-12 07:35
1082
19
80660
رئیس مرکز بزرگ اسلامی گلستان:

علمای اهل سنت برای اثرگذاری بیشتر مساجد تلاش کنند

حجت الاسلام دیلم به برگزاری دوره های آموزشی اشاره کرد و گفت: باید در چنین جلساتی به سمت مسئله محوری برویم و علمای اهل سنت در کارگروه های مختلف برای بهبود مدیریت مساجد به تبادل نظر بپردازند.

به گزارش گلستان ما؛ حجت الاسلام نورعلی دیلم صبح امروز دوره آموزش بصیرت ضمن خدمت ائمه جمعه و جماعات اهل سنت استان گلستان اظهار کرد: بیش از چهار هزار نفر از علمای اهل سنت جامع مخاطب ما به شمار می روند و برنامه ریزی شد که بتوانیم در شهرستان های مختلف با برگزاری دوره های آموزشی ارتباط خود را با این علمای اهل سنت تقویت کنیم.

رئیس مرکز بزرگ اسلامی گلستان  ادامه داد: این دوره های آموزشی برای متولدان بیش از 50 سال به بالا در سطح استان گلستان است؛ سال گذشته این دوره آموزشی در تمامی شهرستان های استان برگزار شد و در سال جدید نخستین جلسه آن را در شهرستان آق قلا برگزار کردیم.

حجت الاسلام دیلم بیان کرد: باید به سمت مسئله محوری برویم و علمای اهل سنت در کارگروه های مختلف  برای بهبود مدیریت مساجد به تبادل نظر بپردازند.

وی افزود: در این جلسه در تلاش هستیم که حداقل دو جلسه در سال نشست ضمن خدمت را با علمای اهل سنت استان گلستان داشته باشیم، مرکز بزرگ اسلامی حامی علمای اهل سنت است.

انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.