1401-02-11 11:34
683
0
79817
مدیرکل تعزیرات استان گلستان عنوان کرد

عزم جدی تعزیرات گلستان برای برخورد با متخلفان/ چوب بالاترین فراوانی قاچاق در گلستان

حسام گفت: تعزیرات حکومتی استان گلستان برای برخورد با متخلفان عزم جدی دارد.

تقی حسام، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گلستان با حضور در پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما به سؤالات خبرنگاران این رسانه پاسخ داد.

حسام در این دیدار رسانه‌ای گفت: چوب بالاترین فراوانی قاچاق چوب را در استان گلستان تشکیل می‌دهد و در سال ۹۹ یک هزار و ۶۱۵ فقره پرونده در حوزه قاچاق داشتیم که در سال ۱۴۰۰ این تعداد به دو هزار و ۲۳ پرونده رسیده و تقریباً ۲۵ درصد رشد نشان می‌دهد.

وی افزود: از این تعداد ۷۰۳ پرونده مربوط به قاچاق چوب در استان گلستان است که ۳۵ درصد پرونده‌های ما را تشکیل می‌دهد.

این مقام مسئول بابیان اینکه در حوزه معیشت مردم با کسی تعارف نداریم، افزود: عزم تعزیرات برای برخورد با متخلفان و گران فروشان جزم است و با جدیت گزارشات مردمی را پیگیری می‌کنیم.

حسام همچنین بابیان اینکه درجه قیمت تولید برکلا‌ها یک سیاست‌گذاری درست است، افزود: یکی از اشتباهات این طرح عدم درجه قیمت مصرف‌کننده بود که این مسأله اصلاح شد.

وی افزود: درج قیمت تولید بر روی محصولات کشاورزی هنوز بر روی هیچ محصول کشاورزی با وجود مصوبه دولت درج نشده است و این قانون خوبی است ولی خوب اجرا نمی‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گلستان یادآور شد: سال‌ها است که قیمت‌گذاری محصولات از کارخانه‌ها به صورت سفارشی انجام شده است و در گذشته در بازرسی‌های ما شاهد آن بودیم که قیمت مصرف‌کننده بر روی محصول آبمیوه تقریباً دو برابر قیمت تولید بود و این قانون از چنین گران فروشی‌هایی جلوگیری می‌کند.

حسام یادآور شد: در فروردین ماه ۲۱۸ پرونده وارد تعزیرات حکومتی استان گلستان شد و برای ۱۴۰ پرونده رای صادر کردیم و به صورت میانگین زمان رسیدگی ما به پرونده‌ها ۱۱ روز است.

وی افزود: به صورت میانگین پرونده‌های بخش بهداشت و درمان در مدت سه روز، کالا و خدمات در مدت هفت روز و قاچاق در مدت ۱۸ روز به صورت میانگین مورد رسیدگی قرار می‌گیرد و براساس ارزیابی ۹ ماه سال گذشته رتبه نخست کشور را بدست آوردیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.