1400-04-28 17:34
762
0
75441

طبخ و توزیع ۳۰ هزار غذای گرم در دهه امامت و ولایت

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کلاله گفت: با توجه به شرایط کرونایی و ضرورت توجه به اقشار نیازمند؛ انشاءالله در ایام دهه امامت و ولایت ۳۰ هزار وعده غذای گرم طبخ و بین نیازمندان از قبل شناسایی شده توزیع می شود.

به گزارش گلستان ما؛ حجت الاسلام نجفعلی قاسمی امام جمعه کلاله در شورای فرهنگ عمومی کلاله، گفت: عید غدیر روزی است که درهای برکت الهی به روی بشر باز شد.

وی افزود: باید تلاش کنیم پیام انسان ساز واقعه غدیر در جامعه گسترش یابد و بعنوان نقطه پرگار وحدت بین امت های اسلامی معرفی شود.

حجت الاسلام مجید حسین پور رئیس تبلیغات اسلامی کلاله نیز در این جلسه اظهار داشت: زنده نگهداشتن غدیر زنده نگهداشتن اسلام است. 

حسین پور که مسئولیت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامي این شهرستان را نیز بر عهده دارد؛  در ادامه اعلام کرد: شرایط قرمزی کرونایی شهرستان، مراسم متمرکز دعای عرفه را لغو کرد و در مورد اقامه نماز عید قربان نیز در انتظار تصمیم ستاد کرونا در استان خواهیم بود. 

رئیس تبلیغات اسلامی کلاله در شورای فرهنگ عمومی گفت: با توجه به شرایط کرونایی و ضرورت توجه به اقشار نیازمند؛ انشاءالله در ایام دهه امامت و ولایت  ۳۰ هزار وعده غذای گرم طبخ و بین نیازمندان از قبل  شناسایی شده توزیع می شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.