1401-11-16 09:53
383
0
83398
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آق‌قلا:

سپاه میوه شیرین انقلاب/ پاسداران جان‌فدای ملت هستند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آق‌قلا سپاه را میوه شیرین انقلاب دانست و گفت: نمونه بارز تلاش دشمن اهانت به مرجعیت و ولایت و پس از آن حمله به پاسداران سبز پوش ما بود.

حجت‌الاسلام نادرپور در گفتگو با گلستان ما با اشاره به اقدام پارلمان اروپا برای تروریستی خواند سپاه پاسداران گفت: سپاه مدافع مظلوم هستند و نمی‌خواهد زیر بار استبداد و ظلم برود و از این رو اگر خدمات سپاه را بررسی کنیم همه مردم ایران می‌گویند ما هم سپاهی هستیم و ۸۵ میلیون سپاهی داریم.
رئیس تبلیغات اسلامی آق‌قلا ادامه داد: سپاه جزء جدانشدنی انقلاب اسلامی است و همانطور که امام (ره) فرمودند اگر سپاه نبود کشور هم نبود.
نادرپور بیان کرد: این انقلاب‌امانتی است که امروز به دست ما رسیده و ما میراث دار انبیا هستیم، تمام انبیا آمدند تا چنین حکومتی ایجاد کنند، لذا ما باید‌امانت دار و پاسدار خوبی باشیم.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان آق‌قلا ابراز داشت: دشمنان ما با ابزار‌های رسانه‌ای خود در اغتشاشات اخیر جوانان ما را غافلگیر کرد و سعی کردند به سمت خود جذب کنند تا به اهداف شوم خود برسند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان آق‌قلا تصریح کرد: نمونه بارز تلاش دشمن اهانت به مرجعیت و ولایت و پس از آن حمله به پاسداران سبز پوش ما بود، لذا دشمن از دشمنی خود دست برنخواهد داشت.
نادرپور سپاه را میوه شیرین انقلاب دانست و گفت: پاسداران انقلاب اسلامی جان خود را در راه دفاع از وطن در کف دست گرفتند و همچون حاج قاسم سلیمانی جان فدا این ملت هستند و این یک واقعیت است.
انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.