1401-09-02 08:04
469
0
82361
کارشناس مسائل اجتماعی:

سعودی‌نشنال با ایران مستقل مخالف است/ اینها دلشان برای ایرانی نمیسوزد

کارشناس مسائل اجتماعی به دوغ پردازی‌های سعودی‌نشنال اشاره کرد و گفت: دشمنان تلاش می‌کنند که جمهوری اسلامی را از بین ببرند و آن را تجزیه کنند و این چیزی است که در رسانه‌های خود به آن اذعان دارند.


حسین پایین محلی در گفتگو با گلستان ما به دوغ پردازی‌های سعودی‌نشنال اشاره کرد و گفت: این رسانه ها با ایران مستقل مخالف هستند و در کودتای ۲۸ مرداد سال ۳۲ آیا دولت اسلامی بود؟ چرا آن زمان انگلیسی‌ها دولت مصدق را سرنگون کردند چون با ایران مستقل و قوی مخالف بودند.


پایین محلی یادآور شد: جمهوری اسلامی با ایران یک پیوند ناگسستنی برقرار کرده و در حال الگو شدن برای جهانیان است این دشمنان تلاش می‌کنند که جمهوری اسلامی را از بین ببرند و آن را تجزیه کنند و این چیزی است که در رسانه‌های خود به آن اذعان دارند.
وی ابراز داشت: اینها دلشان برای ملت ایران نمی سوزد ما جنایات انگلیس را در دوره های مختلف فراموش نکردیم و اینها بودند که کودتای ۲۸ مرداد را رقم زدند و اینها در جنگ تحمیلی هشت ساله به صدام تجهیزات و امکانات دادند.

 

این مقام مسئول ابراز داشت: در دوران پساجنگ این دشمنی ها منجر به تحریم کشور شد و حتی داروهای بیماران قندی را تحریم کردند و مشقت و سختی بیماران پروانه ای از یاد ما فراموش نمی‌شود.
پایین محلی تاکید کرد: اینها دلشان برای ایرانی نمیسوزد، خانواده هه باید فرزندان خور را آگاه کنند و رسانه‌های ما باید به روز باشند و تحلیل درستی از وقایع به جامعه ارائه کنند.
وی خاطرنشان کرد: حاکمیت باید با لیدرهای اغتشاشگران و کسانی که جوانان را تحریک می کنند برخورد کند و مثل پرویز پرستویی‌ها و کتایون ریاحی و سلبریتی ها ورزشی و هنری که دروغ پمپاژ می کنند باید برخورد قاطع شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.