1401-05-25 15:58
873
2
81219
مدیرکل آموزش و پرورش گلستان خبر داد

ساماندهی ۱۴هزار دانش آموز گلستان در قرارگاه قرآنی/ طرح مهر زیبا در انتظار دانش آموزان

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان از ساماندهی 14 هزار دانش آموز گلستانی در قرارگاه قرآنی خبر داد.

به گزارش گلستان ما، سیدرضا نظری در بازدید از این پایگاه خبری به مناسبت هفته خبرنگار اظهار کرد:  در برخی از حوزه ها ورود مستقیم داشته ایم و سعی داشته ایم آموزش را درگیر تربیت کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان با بیان اینکه تمام فعالیت های نظام تربیتی خود را حول محور مسایل دینی و قرآنی قرار داده ایم، خاطرنشان کرد: 14هزار دانش آموز استان تحت پوشش این قرارگاه قرار گرفته اند.

وی متذکر شد: در ماه رمضان امسال پیش بینی کردیم ۱۱ هزار نفر تحت پوشش قرار بگیرند و در مدارس تیزهوشان ساز و کار را تغییر دادیم تا پوشش های قرآنی افزایش یابد.

نظری تصریح کرد: برخلاف سال های گذشته تمامی معلم های اول ابتدایی مشخص شدند تا خانواده ها از ماه ها قبل با معلم ارتباط برقرار کنند و شرایط تحصیل سنجیده شود ضمن اینکه بنا داریم 24هزار فرهنگی در قرارگاه تولید محتوا و توانمندسازی محتوا حضور فعالی داشته باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان با اشاره به اینکه در قالب پروژه مهر همه مباحثی که نیازمند مهر زیبا است در حال انجام هستیم، ابراز کرد: طبق این طرح بازسازی، نوسازی و زیباسازی مدارس در دستور کار قرار می گیرد.

وی با اشاره به کمبود فعلی 3200معلم در سطح استان یادآورشد: در قالب دانشجو معلمان، فارغ التحصیلان و جذب ماده ۲۸ این کمبود جبران می شود.


نظری گفت: اول مهر ماه صد در صد با تمام ظرفیت بازگشایی می شود و فعلا بنایی بر آموزش مجازی نیست ضمن اینکه خانواده ها به جز پرداخت پول کتاب و بیمه اجباری به پرداخت پول دیگری ندارند.

 انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.