1401-08-06 14:13
1156
2
82023
مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

زمینه جنایت انسانی در شاهچراغ را انسان‌های بدتر از داعش رقم زدند

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت:زمینه جنایت انسانی در شاهچراغ را انسان‌های بدتر از داعش رقم زدند.

حجت الاسلام عباس گرزین در گفتگو با گلستان ما در حاشیه راهپیمایی مردم گرگان در راستای محکومیت حرکت تروریستی در شاهچراغ گفت: بعد از یک دوره از اغتشاشات شاهد یک اتفاقات تلخ و بهره برداری از آن توسط دشمنان این انقلاب بودیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان به جنایت شاهچراغ اشاره کرد و ادامه داد: زمینه این جنایت را توسط داعش کسانی فراهم کردند که بدتر از داعشی ها هستند، داعش هیچ وقت جرات آن را نداشت که قرآن را آتش بزند و چادر از سر زنان و ناموس مسلمامان بکشد.

گرزین بیان کرد: جنایت کاران بدتر از داعش چنین جنایت هایی را در کشور مرتکب شدند و زمینه ساز این فاجعه بودند، هر کی در هر لباسی که از این اغتشاشات اخیر حمایت کرده را محکوم می کنیم.

وی افزود: از مردم درخواست داریم این جنایتکاران را بشناسند و بدانند که خون نیروهای امنیتی و انتظامی ما توسط چه کسانی این روزها به زمین ریخته شده است .

این مقام مسئول افزود: این افراد ساده لوح هستند که به راحتی با جان مردم بازی می کنند، هنرمندان و بازیگرانی  و ورزشکارانی که در خط دشمن بازی کردند امروز مردم صف خود را از آنها جدا کردند و نشان دادند که خط و مرز ما با ایادی استکبار کاملا جدا است.

گرزین گفت: ملت ایران با ترفندهای دشمن آشنا هستند و هیچ وقت اسیر این جنگ شناختی نخواهند شد و پای آرمان های انقلاب اسلامی محکوم ایستادند و این حضور بیعتی با رهبر انقلاب اسلامی است و امید داریم دستگاه قضائی نیز با مسئولان این اغتشاشات به ویژه شهادت مردم در شاهچراغ برخورد کنند.

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.