1400-07-20 16:02
584
0
76490
رئیس مرکز کارشناسان رسمی دادگستری گلستان:

دومین مرحله آزمون کارشناسان رسمی دادگستری برگزار می‌شود/ رقابت بیش از هزار متقاضی در گلستان

رئیس مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان گلستان گفت: دومین مرحله استانی آزمون کارشناسان رسمی دادگستری با رقابت یک‌هزار و 189 متقاضی در استان گلستان برگزار می‌شود.

به گزارش گلستان ما، میترا رمضانی عصر امروز در خصوص جزئیات آزمون کارشناسان رسمی دادگستری در استان گلستان اظهار کرد: این آزمون روز پنج‌شنبه 22 مهر با حضور مسئولان قضایی و استاندار گلستان در محل پردیس دانشگاه علوم کشاورزی گرگان برگزار می‌شود، ساعت آزمون هشت صبح می‌باشد.

وی با اشاره به اینکه در این آزمون حدود 200 نفر پذیرش می‌شوند، افزود: شرکت‌کنندگان در 50 رشته مختلف فنی و مهندسی، خانوادگی، مهندسی راه و ساختمان، کشاورزی، محیط زیست، جرایم رایانه‌ای، اصالت خط و امضاء، تصادفات و نقلیه با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

رئیس مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان گلستان افزود: با توجه به شمالی بودن استان گلستان سه رشته جدید غواصی، شیلات و حوادث سوانح دریایی به تعداد رشته‌های آزمون 1400 اضافه شده است.

رمضانی در خصوص اعلام نتایج آزمون بیان کرد: نتایج دود دو ماه آینده اعلام خواهد شد و افرادی که موفق به قبولی در آزمون می‌شوند باید دوره کارآموزی بگذرانند و پس از آن مجوز فعالیت خواهند گرفت.

وی با اشاره به اینکه مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان گلستان دارای 220 عضو است، گفت: اعضای مرکز در رشته‌های مختلف کارشناسی فعالیت دارند وظیفه آنها کارشناسی پرونده‌های ارجاعی از سوی دادگاه‌ها و مجتمع‌های قضایی است.

رئیس مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان گلستان بیان کرد: کارشناسان هر ساله از طریق برگزاری آزمون پذیرفته و مصاحبه می‌شوند و گزینش افراد پس از سیر این مراحل صورت می‌گیرد..

وی بیان کرد: مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان گلستان از سال 1383 فعالیت خود را در استان گلستان آغاز کرده است و بر اساس نیازهای تخصصی نسبت به برگزاری آزمون و جذب کارشناسان اقدام می‌کند.

رمضانی با اشاره به اینکه تاکنون ابطال پروانه کارشناسان دادگستری را در این مرکز نداشتیم، گفت: گزارش خلاف واقع مانند گرفتن رشوه توسط کارشناسان رسمی دادگستری تاکنون نداشتیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.