1400-06-16 17:46
906
0
76045

دستگیری عامل چاقوکشی در بندرگز

فرمانده انتظامی شهرستان بندر گز گفت: با توجه به حساسيت موضوع، ماموران پس از انجام تحقیقات میدانی و اشراف اطلاعاتي موفق شدند مخفيگاه متهم را در كمتر از 24ساعت شناسايي و با هماهنگی مرجع قضایی در يك اقدام غافلگیرانه وی را دستگير كنند.

به گزارش گلستان ما؛ سرهنگ "مهدي مهدوي نيا" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، اظهار داشت: برابر اعلام مركز فوريت هاي پليسي 110 مبني بر يك مورد نزاع و درگیری با سلاح سرد در یکی از روستاهای بندرگز، موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران كلانتري11 قرار گرفت.

وي ادامه داد: ماموران بلافاصله در محل حاضر شدند و طي بررسي انجام شده مشخص شد فردی بوسیله سلاح سرد، یکی از شهروندان را مجروح كرده که مصدوم توسط عوامل امدادي به بيمارستان منتقل شده است.

اين مقام انتظامي تصريح كرد: با توجه به حساسيت موضوع، ماموران پس از انجام تحقیقات میدانی و اشراف اطلاعاتي موفق شدند مخفيگاه متهم را در كمتر از 24ساعت شناسايي و با هماهنگی مرجع قضایی در يك اقدام غافلگیرانه وی را دستگير كنند.

فرمانده انتظامي بندرگز با بیان اینکه متهم انگیزه خود را از انجام این عمل مجرمانه اختلافات شخصی اعلام کرده است، گفت: متهم پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.