1400-06-18 23:20
883
0
76077
رئیس بیمارستان آل جلیل شهرستان آق قلا:

دستگاه سی تی اسکن بیمارستان آق قلا هفته آینده به بهره برداری می رسد

رئیس بیمارستان آل جلیل شهرستان آق قلا گفت: یک دستگاه سی تی اسکن ۱۶ اسلایس برند فیلیپس، در هفته آینده در بیمارستان آل جلیل آق قلا به بهره بردای خواهد رسید.

به گزارش گلستان ما؛ زارع، رئیس بیمارستان آل جلیل شهرستان آق قلا در نشست با اصحاب رسانه استان گلستان، گفت: یک دستگاه سی تی اسکن ۱۶ اسلایس برند فیلیپس، در هفته آینده در بیمارستان آل جلیل آق قلا به بهره بردای خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه، یکی از اصلی ترین و مهم ترین گام های بلند ما در ارائه خدمات ایمن و استاندارد و بیمار محور، راه اندازی دستگاه "سی تی اسکن" است؛ افزود: ارائه خدمات ایمن و استاندارد از اهداف اصلی ماست و امیدواریم این دستگاه بتواند نیازهای درمانی بیماران بیمارستان آل جلیل آق قلا را بخوبی تامین کند.

رئیس بیمارستان آل جلیل آق قلا در ادامه سخنان خود از خبرنگاران به عنوان مشاوران امین جامعه یاد کرد و افزود: امانت داری و حفظ حرمت قلم توسط خبرنگار، از خصوصیات اصلی خبرنگاران است.

وی براینکه، کادر درمان و سیستم اداری بیمارستان توانمندی های زیادی دارد که می تواند به حوزه رسیدگی و درمان شتاب ببخشد و ظرفیت های بالقوه مهم و ارزشمندی در بیمارستان آل جلیل داریم که می توانیم در سطح استان و کشور مطرح باشیم و حتی ظرفیت این را داریم که از خارج از شهرستان و استان نیز پذیرای بیماران باشیم؛ تاکید کرد.

رئیس بیمارستان آل جلیل آق قلا با اشاره به پیک پنجم بیماری کرونا نیز گفت: اکنون در حال گذر از پیک پنجم بیماری کرونا هستیم و پیک پنجم سنگین ترین و سخت ترین پیک کرونا بود.

وی با بیان اینکه قبل از بیماری کرونا 5 تخت آی سیو داشتیم اما با شیوع کرونا به 14 تخت افرایش یافت، گفت: آمار بستری های ما در برخی از مقاطع زمانی بالا بود؛ اما امروز به لطف خداوند متعال و رعایت بیشتر مردم، آمار بستری کاهش یافته است و این نشان از اولویت بخشی درست در امر درمان و ارائه خدمات ایمن است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.