1399-04-28 11:28
981
0
69469
مدیرکل بنیاد مسکن گلستان خبرداد؛

خسارت سیل به 392 واحد مسکونی در گلستان

حسینی گفت: سیلاب به 392 واحد مسکونی در 52 روستا و 32 کیلومتر از معابر واقع در محدوده طرح هادی 92 روستای استان خسارت وارد کرد.

به گزارش گلستان ما؛ سید محمد حسینی امروزدر خصوص میزان خسارتهای وارده از سیل 26 تیرماه به واحدهای مسکونی، ابنیه فنی و تاسیسات روبنایی روستاها اظهار کرد: 392 واحد مسکونی در 52 روستا و 4 شهر مورد خسارت واقع شده که 349 واحد آن تعمیری و 43 واحد آن احداثی است.

وی افزود: به 32 کیلومتر از راهها و معابر و 57 دهنه پل و ابنیه فنی واقع در طرح هادی 92 روستا خسارت وارد شده که میزان خسارت وارده به این بخش 71 میلیارد و 300 میلیون تومان ارزیابی  شده است.

حسینی بیان کرد: باید علل خسارت های وارده به روستاها مشخص شود و بنیاد باید تعریف پروژه های پیشگیری را با جدیت بیش از پیش دنبال کند تا از وقوع خسارت های تکراری جلوگیری شود و مشکلات روستاها در حوزه سیل شناسایی و در خصوص رفع آن مرتفع شود.

وی با تشکر از اقدامات دفتر مدیریت بحران بنیاد در بحران اخیر، به این دفتر ماموریت داد تا نتایج مطالعات و اقدامات خود را با هدف پیشگیری از وقوع حوادث بویژه حوادث تکراری را در اسرع وقت به مدیریت بحران استانداری اعلام کند.

حسینی گفت: اجرای طرح های هادی که در آن مطالعات جامعی در خصوص هدایت آب های سطحی و سیلاب ها انجام می شود در پیشگیری از وقوع سیلاب ها بسیار مهم و اساسی است.

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان با اشاره به پیگیری های استانی و ملی مجموعه بنیاد مسکن استان، از مدیران استانی خواست تا دغدغه بنیاد مسکن استان در تامین اعتبارات لازم برای اجرای طرح های هادی را مد نظر قرار دهند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.