1403-02-13 18:33
178
0
89838
با اجرای طرح «لبخند نگاه» انجام می‌شود؛

خدمت به محرومان توسط چشم پزشکان حافظ قرآن

مدیر موسسه مهد قرآن گلستان گفت: روزانه ۲۵۰ تا ۳۰۰ بیمار دارای مشکلات چشمی در مدت سه روز در قالب طرح لبخند نگاه در مهد قرآن گلستان وزیت رایگان می‌شوند.

عطیه حاجی‌قاسمی در گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» گفت: موسسه مهد قرآن در تمامی استان‌های کشور شعبه دارد در زمینه حافظ قرآن فعالیت دارد که در دل آن افراد در مشاغل مختلف خدمت می‌کنند که گاهی از این ظرفیت‌ها برای کمک به هم‌نو استفاده می‌شود.

مدیر موسسه مهد قرآن گلستان ادامه داد: از طریق این موسسه گروهی از پزشکان متخصص چشم پزشک که از جامعه حافظان قرآن کریم هستند در نقاط مختلف کشور حضور پیدا می‌کنند و به اقشار مختلف خدمات ارائه می‌کنند.

حاجی‌قاسمی بیان کرد: از امروز به مدت سه روز گلستان میزبان گروه جهادی منهاج و اتحادیه عینک سازان تهران است و در طرح لبخند نگاه روزانه ۲۵۰ تا ۳۰۰ گلستانی وزیت رایگان می‌شوند.

 

وی یادآور شد: در این طرح به افراد از اقشار مختلف از جمله مددجویان کمیته امداد، اقشار نیازمند، زندانیان، حافظان قرآن وغیره ارائه خدمات می‌شود و در صورت اینکه پزشک معالح تشخیص دهد که این افراد نیاز به عینک دارند به صورت رایگان در اختیار این افراد عینک قرار می‌گیرد.

مدیر موسسه مهد قرآن گلستان افزود: در اجرای این برنامه شرکت آذرخش نیرو و یکی از تیم‌های جهادی شهرداری گرگان پای کار بودند.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.