1399-05-23 17:55
1250
0
69867
نماینده شرق استان گلستان:

خبرنگاران مشکلات مردمی را به مطالبه مردمی تبدیل کنند/اصحاب رسانه روابط عمومی نمایندگان نشوند

نماینده شرق گلستان گفت: خبرنگاران بجای مصاحبه گرفتن از نمایندگان، مشکلات مردمی را به مطالبه مردمی تبدیل کنند تا نمایندگان به این واسطه بتوانند با قدرت بیشتری از مردم دفاع کنند.

به گزارش گلستان ما، رضا آریانپور نماینده چهار شهرستان مینودشت، کلاله، گالیکش و مراوه تپه در نشست با اصحاب رسانه این چهار شهرستان که به مناسبت روز خبرنگار در فرمانداری کلاله برگزار شد؛ اظهار داشت: ما نماینده همه مردم هستیم و خبرنگاران چشمهای بینا و گوشهای شنوایی این مردم هستند و وجود حلقه نمایندگان، اصحاب رسانه و مسئولین می‌تواند عاملی بر پیشرفت منطقه باشد.

وی با بیان اینکه خبرنگاران در کشورهای مختلف جهان به عنوان یک رکن تاثیرگذار هستند؛ گفت: متاسفانه در کشور ایران چنین جایگاهی برای خبرنگاران وجود ندارد و از ظرفیت های بالقوه آنها در جهت تحقق اهداف به خوبی استفاده نمی شود.

نماینده شرق گلستان تاکید کرد: باید زمینه این فراهم شود که خبرنگاران بتوانند نقش خود را به خوبی ایفا کنند که به واسطه آن، مردم هم بدانند اگر در حق آنها اجحاف شد؛ کسی بنام خبرنگار و رسانه است که از حقوق آنها دفاع کند.

آریانپور با بیان اینکه خبرنگار باید صادق باشد؛ گفت: قلم، تریبون و رسانه یک ابزار و سلاح است که می‌توان از آن برای مردم و یا جناح یا اشخاص خاص استفاده کرد؛ لذا می طلبد این سلاح را در جهت کمک به مردم استفاده کرد و مسلما تعامل بین رسانه، نماینده و دستگاه های اجرایی می تواند باعث پیشرفت جامعه و برخلاف آن نیز می تواند باعث آسیب به جامعه و مردم شود.

وی با تاکید بر اینکه حوزه شرق گلستان جزو محرومترین شهرستان های استان و کشور است و پیشرفت آن در گرو همکاری بین نماینده، مسئولین و اصحاب رسانه می باشد؛ از خبرنگاران خواست تا خبرنگاران بجای مصاحبه گرفتن از نمایندگان، مشکلات مردمی را به مطالبه مردمی تبدیل کنند تا نمایندگان به این واسطه بتوانند با قدرت بیشتری از مردم دفاع کنند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.