1399-06-06 10:24
1048
0
70093

خانواده‌های معظم شهدای کارمند بنیاد گلستان تجلیل شدند

از خانواده‌های معظم شهدای کارمند بنیاد گلستان امروز با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برگزار شد.

به گزارش گلستان ما؛ اسرافیل وزیری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان در این مراسم ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت سیدالشهدا(ع) و یاران شهیدش و گرامی‌داشت یاد شهیدان رجایی و با هنر گفت: تجلیل از جایگاه و مقام شامخ شهدا که اقتدار، امنیت و عزت را برای جامعه اسلامی به ارمغان آوردند وظیفه همه مردم و مسئولان است.

وی با بیان اینکه شهدا شمع محفل پرفروغ انقلاب‌ و دانش آموختگان مکتب امام حسین (ع) هستند افزود: تأسی به امام حسین (ع) و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اسلامی که ثمره درس گرفتن از قیام عاشورا است موجب قدرت گرفتن کشور شده است.

وی ادامه داد: مهم ‌ترین شاخصه ماندگاری حماسه‌آفرینی‌های‌ شهدا و ایثارگران ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، تبیین ارزش‌های انقلاب برای نسل جوان و عمل به وصیت شهداء است.

وزیری رمز ماندگاری شهیدان رجایی و باهنر را اخلاص آنان دانست و افزود: باید خودمان را مزین به اخلاق حسنه کنیم و سعی کنیم مشی این شهیدان گران‌قدر را سرلوحه کارمان قرار دهیم.

مدیرکل بنیادگلستان در پایان گفت: اگر امروز مراسم نکوداشت برای شهدا و ایثارگران برگزار می‌کنیم، می‌خواهیم از ظاهر آنچه که نکوداشت شهدا قلمداد می‌شود، به باطن، سیره و رفتار شهدا برسیم؛ اخلاق، منش، رفتار و کردار شهدایی که هرکدام به نوعی الگو شدند را دریابیم و آن‌ها را در زندگی‌مان به‌کار ببندیم.

در پایان این مراسم از خانواده های معظم شهدای کارمند بنیاد گلستان، رضا اتراچالی و عزت الله کیخا تجلیل بعمل آمد.
شهید رضا اتراچالی از کارمندان بنیاد استان گلستان در تاریخ 1 مهر ماه 1338 دیده به جهان گشود و در تاریخ 12 تیرماه 1365 در منطقه عملیاتی هورالعظیم به فیض شهادت نائل گشت.

شهید عزت الله کیخا از کارمندان بنیاد استان گلستان در تاریخ 8 فروردین 1340 دیده به جهان گشود و در تاریخ 21 اردیبهشت ماه 1366 در قله های ماهوت به فیض شهادت نائل گشت.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.