1400-03-19 16:16
508
0
74924
رئیس کل دادگستری گلستان تأکید کرد؛

حل مشکلات زیست محیطی برای احیای دوباره واحدهای تعطیل در گلستان

هاشمیان بر حل مشکلات زیست محیطی واحدهای تولیدی تاکید کرد و گفت: لازمه رسیدن به توسعه پایدار توجه به محیط زیست است.

به گزارش گلستان ما؛ هادی هاشمیان ظهرامروز در دیدار با مدیرکل حفاظت محیط زیست گلستان به مناسبت گرامیداشت هفته حفظ محیط زیست، اظهارکرد: لازمه رسیدن به توسعه پایدار توجه به محیط زیست است و امیدواریم با کمک کارشناسان این مجموعه برای رفع مشکلات زیست محیطی واحدهای تولیدی تعطیل یا در آستانه تعطیلی چاره اندیشی شود.

رئیس کل دادگستری گلستان با تأکید بر نگاه حمایتی دستگاه قضایی از محیط زیست، افزود: اختصاص دادگاه های تخصصی برای پرونده های زیست محیطی، تعیین کارگروه ویژه مبارزه با زمین خواری، شتاب بخشی به روند صدور اسناد اراضی ملی از جمله تلاش های دادگستری استان برای حفظ محیط و جلوگیری از دست اندازی به میراث طبیعی استان است.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان گلستان هم در این نشست برنامه های سازمان برای حفظ محیط زیست را تشریح کرد و از امضای تفاهم نامه با بسیج برای پیشگیری از آتش سوزی جنگل ها و کمک به مهار به موقع آتش خبر داد.

محمدرضا کنعانی گفت: برای توانمند سازی ساکنان حاشیه پارک ملی گلستان و مشارکت آنها در حفظ این ذخیرگاه ارزشمند هم طرح مشترکی را به زودی با اداره کل میراث فرهنگی آغاز می کنیم که در قالب آن روستاییان با تولید دست ساخته های خود و عرضه آن در غرفه ای که در پارک ملی در اختیار آنها قرار داده می شود، علاوه بر کسب درآمد به حفظ پارک هم کمک می کنند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.